Rixxz Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Mja. Tankade ner en save fil till det, men dum i huvudet som jag var överskrev jag .set filen ochså, vilket ledde till att jag fick mina grafik inställningar helt fula. (Allting på lägsta.) Och, jag kan inte ändra mina grafikinställningar heller, får upp nåt konstigt jävla felmeddelande. (Har samma problem med Vice city.) Så.. Kan någon lägga upp sin .set fil där alla grafik inställningarna är inställda på högsta möjliga? (Upplösning 1200*1024 32 ) Draw distance till max etc. etc... Skulle vara högst uppskattat. Men! Ändra bara er grafik inställning, stäng spelet. Gå in i mina dokument, och hitta GTA3 user files. Kopiera alla filerna där och lägg upp dom till mig. EDIT: Nu börjar bli lite smått irriterad. Gjorde en liknande tråd fast för Vice City, tog 30 minuter så hade jag en .set . Redigerad 28 juni, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 29 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Mja. Tankade ner en save fil till det, men dum i huvudet som jag var överskrev jag .set filen ochså, vilket ledde till att jag fick mina grafik inställningar helt fula. (Allting på lägsta.) Och, jag kan inte ändra mina grafikinställningar heller, får upp nåt konstigt jävla felmeddelande. (Har samma problem med Vice city.) Så.. Kan någon lägga upp sin .set fil där alla grafik inställningarna är inställda på högsta möjliga? (Upplösning 1200*1024 32 ) Draw distance till max etc. etc... Skulle vara högst uppskattat. Men! Ändra bara er grafik inställning, stäng spelet. Gå in i mina dokument, och hitta GTA3 user files. Kopiera alla filerna där och lägg upp dom till mig. EDIT: Nu börjar bli lite smått irriterad. Gjorde en liknande tråd fast för Vice City, tog 30 minuter så hade jag en .set . Men lägg av! Hur svårt kan det vara? Gå in i GTA3:s huvudmeny, gå in på display settings, sätt upplösningen på 1200x1024 32 bit. Kör ett nytt spel. Spara. Stäng av spelet. Gå in i mina dokument, GTA3 userfiles. kopiera GTA3.set klistra in den på skrivbordet, gör ett nytt inlägg i min tråd, välj bläddra. Hitta GTA3.set på skrivbordet. Klicka på "Upload" . Svårt, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
raggaren94 Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 ehh? du svarade på din egen fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 30 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 ehh? du svarade på din egen fråga Nej. Jag bumpade tråden, samt förklarade hur ni lägger upp en .set till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Nej. Jag bumpade tråden, samt förklarade hur ni lägger upp en .set till mig. Jävligt fult av dig att göra så imo, därför får du inget av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 7 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Jävligt fult av dig att göra så imo, därför får du inget av mig Vad i... Är hela forumet emot mig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts