SimonJ Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Hejsan! Jag köpte Table Tennis till XBOX 360 för några dagar sedan, och jag tycker det är kul. Vad tycker ni om detta spel och vilka har det till 360? Redigerad 27 juni, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Hejsan! Jag köpte Table Tennis för några dagar sedan, och jag tycker det är kul. Vad tycker ni om detta spel och vilka har det? Kunde varit lite mer info, förstår att du menar det till 360 ( ) Antar jag iaf. Om det är det så tycker jag att det är ett bra spel, hade det till min 360 innan jag sålde den och ja, helt ok spel faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Kunde varit lite mer info, förstår att du menar det till 360 ( ) Antar jag iaf. Om det är det så tycker jag att det är ett bra spel, hade det till min 360 innan jag sålde den och ja, helt ok spel faktiskt. Ja, det är till 360 jag menar. Såg nyss att det fanns till Wii också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Overkligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Overkligt. Vad är overkligt? Spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Vad är overkligt? Spelet? Antagligen ja? Vad annars skulle vara overkligt? denna topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Antagligen ja? Vad annars skulle vara overkligt? denna topic? Nej, men man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Jag har, rätt trevligt även om jag aldrig satt mig in i det så väldigt mycket. Dessutom har jag en tjock-tv så det är typ omöjligt att se vilken färg som motståndaren slår i... Redigerad 29 juni, 2008 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Jag har, rätt trevligt även om jag aldrig satt mig in i det så väldigt mycket. Dessutom har jag en tjock-tv så det är typ omöjligt att se vilken färg som motståndaren slår i... Det är lika för mig, jag har också tjock-TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts