Skotten_31 Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Någon som har en svensk version? Hittade bara engelska versionen på microsoft.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Någon som har en svensk version? Hittade bara engelska versionen på microsoft.com Why not SP3? på microsoft.com verkar det bara finnas en som kan uppdatera flera datorer på nätverket, men jag är säker att den räcker.. dunno http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 http://www.microsoft.com/downloads/details...45-9e368d3cdb5a rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 http://www.microsoft.com/downloads/details...45-9e368d3cdb5a rätt? Samma som jag länka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Samma som jag länka till oj My bad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Eller så går man in på Windows update ikonen som ligger i start och laddar Service pack 2 därifrån sen SP 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Eller så går man in på Windows update ikonen som ligger i start och laddar Service pack 2 därifrån sen SP 3 Eller laddar ner SP3 direkt, om man har SP1 dvs eller så ska han installera SP2 på en annan dator som av nån anledning inte kan gå in på windows update Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Eller så går man in på Windows update ikonen som ligger i start och laddar Service pack 2 därifrån sen SP 3 Går väl inte?? SP1 har inte Updater, det kom väl med 2:an??? Eller är det jag som är ute och cyklar?? Varje gång jag ominstallerade mitt XP så var jag tvungen att gå in på microsoft.com för att ladda ner SP2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Går väl inte?? SP1 har inte Updater, det kom väl med 2:an??? Eller är det jag som är ute och cyklar?? Varje gång jag ominstallerade mitt XP så var jag tvungen att gå in på microsoft.com för att ladda ner SP2... När du har installerat XP så går du in på start>alla program>windows update.exe. Tryck där så kommer du till svenska sidan för Microsoft och där finns det en massa uppdateringar att ladda ner och bland dom finns det SP 2 och SP3 den nya. Jag laddade ner alla uppdateringa till SP 1 innan ja uppgraderade till SP2 kör med SP3 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 När du har installerat XP så går du in på start>alla program>windows update.exe. Tryck där så kommer du till svenska sidan för Microsoft och där finns det en massa uppdateringar att ladda ner och bland dom finns det SP 2 och SP3 den nya. Jag laddade ner alla uppdateringa till SP 1 innan ja uppgraderade till SP2 kör med SP3 nu Men den finns ju inte , Har en XP skiva med SP1 men jag har ingen windows updater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Men den finns ju inte , Har en XP skiva med SP1 men jag har ingen windows updater Kollade du noga efter Windows Update? När ja la in XP(SP1) Med mina skivor så fick ja med allt som ja behövde Redigerad 28 juni, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Kollade du någa efter Windows Update? När ja la in XP(SP1) Med mina skivor så fick ja med allt som ja behövde Jag kollade *NOGA* efter updater men som jag tidigare sagt så fick jag inte med någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Hm då vet jag inte såfall måste det vara fel eller så måste du ha din Windows update ligga någon annanstans på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Hm då vet jag inte såfall måste det vara fel eller så måste du ha din Windows update ligga någon annanstans på datorn Jag frågade aldrig om hjälp, nämnde bara att det inte fanns någon updater på mitt XP med SP1... Just nu har jag vista och kommer inte gå tillbaka så jag bryr mig inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts