Jump to content

Service Pack 2 (Xp)

Skotten_31
 Share

Recommended Posts

Eller så går man in på Windows update ikonen som ligger i start och laddar Service pack 2 därifrån sen SP 3

Eller laddar ner SP3 direkt, om man har SP1 dvs

eller så ska han installera SP2 på en annan dator som av nån anledning inte kan gå in på windows update

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så går man in på Windows update ikonen som ligger i start och laddar Service pack 2 därifrån sen SP 3

Går väl inte?? SP1 har inte Updater, det kom väl med 2:an??? Eller är det jag som är ute och cyklar??

Varje gång jag ominstallerade mitt XP så var jag tvungen att gå in på microsoft.com för att ladda ner SP2...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går väl inte?? SP1 har inte Updater, det kom väl med 2:an??? Eller är det jag som är ute och cyklar??

Varje gång jag ominstallerade mitt XP så var jag tvungen att gå in på microsoft.com för att ladda ner SP2...

När du har installerat XP så går du in på start>alla program>windows update.exe. Tryck där så kommer du till svenska sidan för Microsoft och där finns det en massa uppdateringar att ladda ner och bland dom finns det SP 2 och SP3 den nya. Jag laddade ner alla uppdateringa till SP 1 innan ja uppgraderade till SP2 kör med SP3 nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du har installerat XP så går du in på start>alla program>windows update.exe. Tryck där så kommer du till svenska sidan för Microsoft och där finns det en massa uppdateringar att ladda ner och bland dom finns det SP 2 och SP3 den nya. Jag laddade ner alla uppdateringa till SP 1 innan ja uppgraderade till SP2 kör med SP3 nu

Men den finns ju inte :doh: , Har en XP skiva med SP1 men jag har ingen windows updater :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm då vet jag inte såfall måste det vara fel eller så måste du ha din Windows update ligga någon annanstans på datorn

Jag frågade aldrig om hjälp, nämnde bara att det inte fanns någon updater på mitt XP med SP1... Just nu har jag vista och kommer inte gå tillbaka så jag bryr mig inte riktigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor