kompis Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Det är ett nöjesfält i södra Broker, vid Hove Beach. Stället verkar vara nerlagt? Har man någon användning av det senare i spelet? Kommer det öppna, vara ett uppdrag som Nöjesfältet är med i eller kommer de förbli stängt? Jag vill fan åka den där bergochdalbanan med Brucie=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Det finns ett uppdrag som fås där, men jag har inte kört det och jag tror inte nöjesfältet kommer ha nån funktion. Det har inte det i huvudstoryn iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Kul att köra berg o dalbanan med sanchez iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Kul att köra berg o dalbanan med sanchez iallafall Måste testas! Jag har varit så jävla insnöad på storyn att jag verkligen inte utforskat nåt annat alls! Så när man nu har klarat ut spelet så ska jag leka en massa istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Vem är Sanchez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Vem är Sanchez? http://www.gta4.net/vehicles/?vehicle=SANCHEZ Ett fordon i spelet en motor-cross Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 http://www.gta4.net/vehicles/?vehicle=SANCHEZ Ett fordon i spelet en motor-cross Okej jag känner igen den från San Andreas men kan inte påminna mig att jag har sett den i Liberty City. Den är ganska sällsynt va? Ska ta och inspektera den där bergochdalbanan lite nogrannare. Synd att inte nöjesfältet är öppet så man kunde besöka spökhus och sånt kul, tror Rockstar hade tänkt sig de från början men sen tog de bort det pga tidsbrist troligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Det är ju tydligen vinter/höst eller liknande i spelet eftersom det är kallt. Därför är nöjesfältet stängt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Det är ju tydligen vinter/höst eller liknande i spelet eftersom det är kallt. Därför är nöjesfältet stängt. Med tanke på lövens färger så kan man anta att det rör sig om höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Med tanke på lövens färger så kan man anta att det rör sig om höst. Japp, tror det jag med. Tidig höst förmodligen. Skulle vara kul om det kom nerladdningsbart matrial såsom landsbyggd (förmodligen inte..), fler klädesplagg, andra årstider m.m. Typ.. The Sims fast gratis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dixib Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Vem är Sanchez? Nån snubbe i spelet som är polare med Sentinel och Hurley... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Det är ju tydligen vinter/höst eller liknande i spelet eftersom det är kallt. Därför är nöjesfältet stängt. Nej. Nerlagt och köpt av storpampar, Michelle sa det på första dejten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Kommer inte upp på berg- och dalbanan med Sanchez :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Kommer inte upp på berg- och dalbanan med Sanchez :/ Mogen bump mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 (redigerad) Mogen bump mannen. Bättre än att han skapar en ny tråd om saken iaf . Har för övrigt också stora problem med att komma upp i berg-o-dalbanan med Sanchez! Redigerad 30 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Bättre än att han skapar en ny tråd om saken iaf . Har för övrigt också stora problem med att komma upp i berg-o-dalbanan med Sanchez! För att säga något som inte intresserar någon alls? "Okej" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts