Weener Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Tjobräh, imorn ska jag på maskerad och tänkte gå som musse pigg. Jag har allt utom öronen, hur fan ska jag göra dom? Nån som har något rekordeligt förslag? Om nån annan har något annat förslag på en dräkt som är rolig och går att fixa enkelt så skriv gärna det med. Tack på förhud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Klipp ur två cirklar ur kartong eller typ oanvänd pizzakartong (fin kartong) som är valfri storlek och klä dem i svart plysch tyg (eller nåt annat tyg), alternativ måla dom i svart färg (spraymåla är det bästa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 ...eller typ oanvänd pizzakartong... Jo, man har ju ofta oanvända pizzakartonger hemma.. Bra förslag dock, låna/sno ett diadem (heter det så?) av en syrra/flickvän/mor och klistra på dem så borde de hålla rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Jo, man har ju ofta oanvända pizzakartonger hemma.. Bra förslag dock, låna/sno ett diadem (heter det så?) av en syrra/flickvän/mor och klistra på dem så borde de hålla rätt bra. Ga och fraga nan pizzeria om du far en? btw, min syster hade ett par nar vi var mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts