Merkky Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Läste att man kan åka runt i LC om man fuskar fram ett jetpack och flyger iväg, men det går ju inte att flyga... Kan nån ge mig nån form av riktlinje på det här, hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 (redigerad) [youtube-old]nQj1qRXub_A[/youtube-old] En liten film kanske kan hjälpa Redigerad 26 juni, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 [youtube-old]nQj1qRXub_A[/youtube-old] En liten film kanske kan hjälpa Men grejen är det att jag inte kan flyga sådär! Jag lättar aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Men grejen är det att jag inte kan flyga sådär! Jag lättar aldrig! Testa borta vid muren då och till vänster finns de också en mur har ja för mig att de ska gå där testa å se. Redigerad 27 juni, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
raggaren94 Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Testa borta vid muren då och till vänster finns de också en mur har ja för mig att de ska gå där testa å se. han vet inte hur man flyger jetpacken! fattar do väll!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Tryck på Space/Mellanslag för att åka upp om du kör på pc För att åka framåt trycker du på W för att åka till vänster trycker du på A och till höger på D Redigerad 27 juni, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Tryck på Space/Mellanslag för att åka upp om du kör på pc För att åka framåt trycker du på W för att åka till vänster trycker du på A och till höger på D Men helvete, jag har klarat ut spelet över 10 gånger och jag VET hur fan man flyger jetpacken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Men om du går och ställer dig vid en av dom där murarna och går längs med muren sammtidigt som du gasar går de då ? Såg en liten film på youtube där dom visade var nånstans men minns inte vad den hette... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Men om du går och ställer dig vid en av dom där murarna och går längs med muren sammtidigt som du gasar går de då ? Såg en liten film på youtube där dom visade var nånstans men minns inte vad den hette... Jag råkade spara över savefilen efter jag klarat uppdraget! -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Om man har det på PS2 kan man använda Action Replay eller dylikt och aktivera ett fusk som tar bort höjdgränsen för JetPack. Det kan underlätta rätt rejält. Har bara lyckats komma till LC en gång. Redigerad 27 juni, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Jag har försökt att komma till Liberty City många gånger, men jag har aldrig lyckats! Jag har aldrig fattat hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Aha, du ska ta den vägen. Annars kan du gå in i LS-Gymmet, skriva in jetpack fusk och flyga genom taket, för att sedan navigera fram till LC. [youtube-old]vWNfK8JWjPQ[/youtube-old] Den vägen brukar jag ta. Har dock bara lyckats en gång. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Aha, du ska ta den vägen. Annars kan du gå in i LS-Gymmet, skriva in jetpack fusk och flyga genom taket, för att sedan navigera fram till LC. [youtube-old]vWNfK8JWjPQ[/youtube-old] Den vägen brukar jag ta. Har dock bara lyckats en gång. Lycka till. Jag provade det där nyss, och för mig funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts