Henkibojj Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Ojojoj, på tal om det. Sökfunktionen suger ju så enormt. Varföööör får man inte söka på ord under 4 bokstäver? 4 bokstäver är ju sjukt mycket, går knappt att söka eftersom det är helt värdelöst. Skulle du söka efter s* skulle du i princip få lika många resultat som antal poster forumet har. Det kräver en jädra massa datakraft och skulle slöa ner hela forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Och 4-bokstäverspärren går väl att komma förbi genom att skriva + istället för mellanslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Tänkte jag skulle quota detta ifall folk undrar var han håller hus... (Är det dödsstraff på att quota modforuminlägg? ) MEN vad dåligt!! Kanske dags att övergå till vBulletin? Btw. Nej, det är naturligtvis helt i sin ordning att quota modforuminlägg. se t.ex: Hell S., "Forumologi, en introduktion", s. 343-349. Stockborgs universitet 1976. eller Padda K. "Uses of juridical and quasilegal analysises in a changing forum-environment and the implication of controversial paradox theories in modern messageboarding". Prince Albert University 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Och 4-bokstäverspärren går väl att komma förbi genom att skriva + istället för mellanslag? Tror det går om man sätter citationstecken före och efter det ord man söker efter också... eller är jag helt ute och tandemcyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 eller är jag helt ute och tandemcyklar? Ja. Jag lyckas inte heller söka på "god of war", +god+of+war, god+of+war, god of war eller +god +of +war. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ja. Jag lyckas inte heller söka på god+of+war Det gör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ojojoj, på tal om det. Sökfunktionen suger ju så enormt. Varföööör får man inte söka på ord under 4 bokstäver? 4 bokstäver är ju sjukt mycket, går knappt att söka eftersom det är helt värdelöst. Amen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Han är igång igen med att spamma Redigerad 27 juni, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Han är igång igen med att spamma Under nammet boomer Fast vänta nu finns de inte redan en med de nammnet redan? ANVÄND PUNKT OCH KOMMA FÖR FAAAAAAAAAAAAAN! Redigerad 27 juni, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 ANVÄND PUNKT OCH KOMMA FÖR FAAAAAAAAAAAAAN! Ursäkta att de blev lite fel för dig, men ta inte ut de på mig prata med någon i stället så du kan lunga ner dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ursäkta att de blev lite fel för dig, men ta inte ut de på mig prata med någon i stället så du kan lunga ner dig. Jag håller med P-C... Jag undviker dina inlägg för det mesta bara för att du inte använder punkter eller kommatecken (nu använde du det bara för att spela sa det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ursäkta att de blev lite fel för dig, men ta inte ut de på mig prata med någon i stället så du kan lunga ner dig. Jag tolerar i vanliga fall flestavande idioter men när felstavande idioter ska försöka leka besserwisser går det verkligen mig på nerverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Jag håller med P-C... Jag undviker dina inlägg för det mesta bara för att du inte använder punkter eller kommatecken (nu använde du det bara för att spela sa det ) Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Vem? Tror han menade PC när han sa spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Jag tolerar i vanliga fall flestavande idioter men när felstavande idioter ska försöka leka besserwisser går det verkligen mig på nerverna. En öm tå där, akta dig ifall du inte vill att farbror blå ska knacka på dörren... Tycker du kan ta tillbaka de påstånde om jag är idiot för de är ja inte om inte så Polisen nästa klart ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Vem? Läs min quote Tror han menade PC när han sa spela. va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ojojoj, på tal om det. Sökfunktionen suger ju så enormt. Varföööör får man inte söka på ord under 4 bokstäver? 4 bokstäver är ju sjukt mycket, går knappt att söka eftersom det är helt värdelöst. Har för mig att StellHell skrev något som lyder typ... "tänk dig att tre användare skulle söka på tre ord med tre bokstäver i varje ord"... det bilr ett jävla tryck på servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Läs min quote Suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Läs min quote va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts