Topp3 Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Fråga Hultanis om dom har samam IP Det är inte Råttan, jag sitter för i helvete med humbug här bredvid mig! Be om ursäkt nu, Funnylin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Det är inte Råttan, jag sitter för i helvete med humbug här bredvid mig! Be om ursäkt nu, Funnylin! Men läs!!!!! Det gjorde han ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Va e supermembers för nåt? Jag vet fortfarande inte va supermembers har för privelegier. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Jag vet fortfarande inte va supermembers har för privelegier. :'( 1. Man kan ha 100 PM istället för 50. 2. Spam-control är 30 sek (normal 50 sek). 3. Search-control är 10 sek (normalt 20 sek) 4. Man får sitt namn i fetstil. 5. Respekt. 6. Ny funktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 6. Ny funktion De fasna va för! Vad? Du svarar väl bara: *top secret* som vanligt... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 mmkay = ok (okey) mmkay = sothpark okey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 NÄR kan man bli Super member IGEN? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 NÄR kan man bli Super member IGEN? :"> när det blir klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 när det blir klart Och när blir det klart da Du pratar lika detaljerat som min jobbiga lilla storasyster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Och när blir det klart da Du pratar lika detaljerat som min jobbiga lilla storasyster omöjligt att säga, det kan ta 10h, 20h eller 50h att fixa, ingen vet... och jag vill inte säga nån tid heller för då blir jag bara stressad... dessutom vill jag få upp lite andra sektioner först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 omöjligt att säga, det kan ta 10h, 20h eller 50h att fixa, ingen vet... och jag vill inte säga nån tid heller för då blir jag bara stressad... dessutom vill jag få upp lite andra sektioner först... Hur många sektioner har du kvar nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 (redigerad) De fasna va för! Vad? Du svarar väl bara: *top secret* som vanligt... :'( Jaaaag lääängtar! Redigerad 23 april, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts