Hultenius Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Alla (18) Super Members har nu blivit vanliga members igen! Många har varit SM flera veckor extra än beräknat men i och med att GTAsajten gick ner så fanns det inte något system som kunde sätta ner er till vanliga members. Nu kommer det dock att bli tomt på Super Members i någon månad. Först och främst måste jag fixa ett fungerande system för det och jag har massor annat att göra på GTAsajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Då borde väl alla Super Administrators gå ner till Admin? Men, men. Så är livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 mmkay ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 mmkay ... ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 mmkay = ok (okey) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 kan man bli supermember igen sen eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 kan man bli supermember igen sen eller?? Det kan man säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 kan man bli supermember igen sen eller?? Japp, sen när allt är klart om nån månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Japp, sen när allt är klart om nån månad! bra!! jag llääääääänngtar!! hoppas att det går bra med bygget av sajten... :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Jag tyckte det värka konstigt det stog att jag skulle vara SM till 8feb men var till mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Jag tyckte det värka konstigt det stog att jag skulle vara SM till 8feb men var till mars Jo men det var ju tack vare att det inte fanns något system som kunde ta bort dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Japp, sen när allt är klart om nån månad! Hur blir man Super- Member??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Hur blir man Super- Member??? Man skickade ett SMS. Fast nu går det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 skickade 4 sms och använda bara upp 2, hoppas jag har kvar dom två andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 ??? Har du inte sett South Park filmen..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Har du inte sett South Park filmen..?? nepp, tyvärr ej.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Va e supermembers för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Va e supermembers för nåt? Om du är Råttis så är du ganska genomskinlig i din förklädnan...tänk så här...vad förväntar man sig av nån som vill dölja sin gamla identitet...jo att vara frågvis om saker som är ganska uppenbara för äldre medlemmar(Ingen av övriga medlemmar har frågat!!!)...och dessutom att du gick in i Råttans farväl topic och var sarkastisk...om jag var ny medlemm skulle jag skita i den!!! Om du inte är Råttis ber jag om ursäkt nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Om du är Råttis så är du ganska genomskinlig i din förklädnan...tänk så här...vad förväntar man sig av nån som vill dölja sin gamla identitet...jo att vara frågvis om saker som är ganska uppenbara för äldre medlemmar(Ingen av övriga medlemmar har frågat!!!)...och dessutom att du gick in i Råttans farväl topic och var sarkastisk...om jag var ny medlemm skulle jag skita i den!!! Om du inte är Råttis ber jag om ursäkt nu!!! Fråga Hultanis om dom har samam IP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts