Jump to content

Alla Super Members raderade

Hultenius
 Share

Recommended Posts

Alla (18) Super Members har nu blivit vanliga members igen!

Många har varit SM flera veckor extra än beräknat men i och med att GTAsajten gick ner så fanns det inte något system som kunde sätta ner er till vanliga members.

Nu kommer det dock att bli tomt på Super Members i någon månad.

Först och främst måste jag fixa ett fungerande system för det och jag har massor annat att göra på GTAsajten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va e supermembers för nåt?

Om du är Råttis så är du ganska genomskinlig i din förklädnan...tänk så här...vad förväntar man sig av nån som vill dölja sin gamla identitet...jo att vara frågvis om saker som är ganska uppenbara för äldre medlemmar(Ingen av övriga medlemmar har frågat!!!)...och dessutom att du gick in i Råttans farväl topic och var sarkastisk...om jag var ny medlemm skulle jag skita i den!!!

Om du inte är Råttis ber jag om ursäkt nu!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du är Råttis så är du ganska genomskinlig i din förklädnan...tänk så här...vad förväntar man sig av nån som vill dölja sin gamla identitet...jo att vara frågvis om saker som är ganska uppenbara för äldre medlemmar(Ingen av övriga medlemmar har frågat!!!)...och dessutom att du gick in i Råttans farväl topic och var sarkastisk...om jag var ny medlemm skulle jag skita i den!!!

Om du inte är Råttis ber jag om ursäkt nu!!!

Fråga Hultanis om dom har samam IP ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor