rlle Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Tjena!! en fråga bara: tar Lance och tommy över stan när man har klarat 100%?? På ett uppdrag i nästan början så säger dom att dom ska ta över stan.. gör dom det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 tommy och hans advokat ken rosenberg eller vad han nu heter tar över stan. lance är nämligen lite frånvarande efter sista story uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 tommy och hans advokat ken rosenberg eller vad han nu heter tar över stan. lance är nämligen lite frånvarande efter sista story uppdraget... Bara lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 bara lite och lite hmm vad ska man göra med lance i sista uppdraget nu igen spränga bort k*uken huvudet och benen bara lite frånvarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 (redigerad) anledningen till att han skrev så (antar jag) var för att inte avslöja slutet för folk som inte sett det ..... men det gjorde du nu iaf .... jag tycker d vore bra om du tog bort det innan alla läst. ...för jag skulle inte vilja veta hur det slutar i förväg Redigerad 5 mars, 2003 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 det var min tanke att inte säja något som skulle förstöra spelet för dom som inte klarat det än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 det var min tanke att inte säja något som skulle förstöra spelet för dom som inte klarat det än... mm...precis....jag visste d ... vi borde alliera oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 (redigerad) mm...precis....jag visste d ... vi borde alliera oss ja !! det gör vi !! - EDIT - skall fråga mamma först... Redigerad 6 mars, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GnOrfYuz Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 jaja 100% e kul men Lance e lite DÖD det finns även en dykar dräkt vid escobar int Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 det finns även en dykar dräkt vid escobar int Gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GnOrfYuz Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Gör det? ja det gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 ja det gör det hmm....skulle du kunna berätta var.....jag tvekar nämligen väldigt mycket på ditt yttrande om dykardräkten......jag e 100% säker på att den inte finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 hmm....skulle du kunna berätta var.....jag tvekar nämligen väldigt mycket på ditt yttrande om dykardräkten......jag e 100% säker på att den inte finns Man kan i alla fall inte dyka med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 jaja 100% e kul men Lance e lite DÖD det finns även en dykar dräkt vid escobar int Vart finns den då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 jag har åxxå hört talas om den där dykar dräkten ! tror det står på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GnOrfYuz Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Den ska finnas i en båt hangar har inte sett den själv men har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts