Vice. Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Någon annan som fick sitt spel idag? Nu har de pressenterat en första DLC för Resident Evil 5. Det handlar om en ny Multiplayer variant kallad Versus där man spelar mot varandra istället för att sammarbeta. Ska släppas strax efter spelet. Källa Imooorgoooon!!!!! Skall bli så j*vla fett att spela med er!!! Mirre , kollat in RE5 i Home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag är smått besviken på att dem inte ändrat kontrollen lite. liksom man styr ju Chris som han vore en fucking pansarvagn doppad i cement. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Jag är smått besviken på att dem inte ändrat kontrollen lite. liksom man styr ju Chris som han vore en fucking pansarvagn doppad i cement. Tyckte inte det var så jättefarligt med kontrollerna. Hur skärmen blir vid coop är dock ganska vidrigt. Hoppas jag vänjer mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 The R.E.5 Maraton begins... now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Körde demot lite och fan vad svårt det var att ta död på allting. Bödeln/Dr. Salvador-wannabeen dog ju typ aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Körde demot lite och fan vad svårt det var att ta död på allting. Bödeln/Dr. Salvador-wannabeen dog ju typ aldrig. Det värsta med demot är att när Sheva eller Chris dör, så är demot över och man måste börja om på nytt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Det värsta med demot är att när Sheva eller Chris dör, så är demot över och man måste börja om på nytt igen. Det är därför RE5 bara är kul att spela med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Det är därför RE5 bara är kul att spela med en kompis. Men jag syftade på att demot inte har några chechpoints eller "Try Again", utan det bara tar slut när man dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Men jag syftade på att demot inte har några chechpoints eller "Try Again", utan det bara tar slut när man dör. Jaså, jag dog aldrig. Nej men seriöst det var/är faktiskt lite störigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Körde igår och la märke till det med, att man får börja om. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Körde igår och la märke till det med, att man får börja om. =/ Har inte du hela spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Fan, sjukt bull spel. Har typ kommit till andra mappen, man är inomhus. Och man skjuter några fiender på nån järnbro, och efter det kommer det ner från taket nån j*vla insekt som vägrar dö. Det är helt sjukt svårt, och ändå kör jag på normal. Absurt svårt. Så fort han kommer när så tar han tag i antingen mig elelr tjejen och sticker ihjäl oss med spetsar. Finns inget man kan göra, man bara dör. Hur F*N, skall man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Fan, sjukt bull spel. Har typ kommit till andra mappen, man är inomhus. Och man skjuter några fiender på nån järnbro, och efter det kommer det ner från taket nån j*vla insekt som vägrar dö. Det är helt sjukt svårt, och ändå kör jag på normal. Absurt svårt. Så fort han kommer när så tar han tag i antingen mig elelr tjejen och sticker ihjäl oss med spetsar. Finns inget man kan göra, man bara dör. Hur F*N, skall man göra? Lämna tillbaka skiten och stoppa i RE 1 eller 2 i din PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 (redigerad) Lämna tillbaka skiten och stoppa i RE 1 eller 2 i din PS3. Nej jag hade fel, det är sjukt fett! Jag vet inte vart jag kom in. Måste ha kommit in på nått specialspel. Jag kom inte ihåg vart jag slutade när jag la mig igår. Men hade för mig att jag var kvar i Afrika. När jag spelade nu så var jag inomhus i nått forskarlabb. Och det där vidundret jagade mig och jag hade bara en pistol. Man jag lyckades loada rätt, så jag kom dit jag var nu. Är precis där motorsågskillen är. Har precis dödat honom. Sjukt kul spel! Redigerad 14 mars, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Började på veteran direkt, drygt att spela igenom en gång till för att låsa upp nästa svårighetsgrad när man ändå ska skaffa alla collect items för achievement. Diggar spelet som fan faktiskt. Lagom svårt även när man kör coop och man sitter fast i vissa rum ett antal försök innan man kommer på en bra taktik som funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 kul. nu när jag vill hooka spelet ändå så pajjar min fucking TV. I can't catch a break! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Hur funkar egentligen onlinespelet? Provade lite igår, men tyckte det inte verkade vara nån höjdare. Skulle vilja spela med kompisar över nätet. Spela några banor ihop alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Vet ni hur man skall göra med alla skatter man hittar? De finns ju i ens inventory och jag har typ en hel sida med skatter. I de förra spelen så kunde man ju sätta diamanter på kronorna för att de skulle bli dyrare, men det verkar inte som om man kan göra "combineda" några av skatterna. =/ Enda riktigt negativa jag har mot spelet just nu är att man bara har 9 rutor att ha grejer i. Men man kanske kan köpa mer längre fram, verkar dock inte så. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Vet ni hur man skall göra med alla skatter man hittar? De finns ju i ens inventory och jag har typ en hel sida med skatter. I de förra spelen så kunde man ju sätta diamanter på kronorna för att de skulle bli dyrare, men det verkar inte som om man kan göra "combineda" några av skatterna. =/ Enda riktigt negativa jag har mot spelet just nu är att man bara har 9 rutor att ha grejer i. Men man kanske kan köpa mer längre fram, verkar dock inte så. =( Du kan ju alltid använda Sheva som en extra inventory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Du kan ju alltid använda Sheva som en extra inventory. Sant, men hon kan inte bära allt heller. Dessutom var det bättre som det var i tidigare spel, med kistorna som man kunde hämta saker i. Nu kan man bara byta/hämta/ändra vapen när man dör/ny bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts