KrigareN Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 undrar vilka fler som ser frm som fan mot detta spel. Jag själv är en stor RE fantast ända sen första spelet kom. Någon som har info om när det vankas release? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 26 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 13 som läst ska de va så jävla svårt o kommentera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 13 som läst ska de va så jävla svårt o kommentera? ja! kul kommar säkert inte bry mig ett smack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 13 som läst ska de va så jävla svårt o kommentera? Vad är det med dig, måste du ha uppmärksamhet eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Vad är det med dig, måste du ha uppmärksamhet eller vad? Alltså, don't mess with the warrior. [youtube-old]RTngBI51gJc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Alltså, don't mess with the warrior. [youtube-old]RTngBI51gJc[/youtube-old] Åh scrubs! <3 Bästa scenen nånsin! Och nej, jag ser inte fram emot RE5, dock har jag lovat en kompis att hon ska få spela det på mitt xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 (redigerad) Alltså, don't mess with the warrior. Hur länge har du väntar på rätt tillfälle att posta den där. den passar inte ens in med min inlägg, du är pinsam. Redigerad 26 juni, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Hur länge har du väntar på rätt tillfälle att posta den där. den passar inte ens in med min inlägg, du är pinsam. Du missförstod tydligen min post rätt jävla mycket, då den inte var menad som en pik eller ens något liknande en pik mot dig. Redigerad 27 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Vad off alla går, håll er till ämnet. Jag är inte direkt super sugen på spelet. Men det blir nog ganska nice. Resident evil är inte riktigt min grejj, har alltid tyckt spelet var svårt att styra och sånt. Och eftersom jag inte spelat något av dom tidigare, tror ni att det har någon betydelse? Håller det här spelets handling ihop med dom tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Jag är nog forumets största RE-fan. Älskar den serien, den och Silent hill serien. Går redan och längtar efter RE5. Vill ha!! Redigerad 27 juni, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ska lugnt skaffa RE5 till PS3 när det släpps. Kommer bli helnice! RE4 är ett av de bästa spelen jag har till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ska skaffa RE5 till PS3:an When it's here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Mjae RE5 känns lite Dom lyckades verkligen (och nu menar jag VERKLIGEN) med RE4, men RE5 verkar kännas som en väldigt billig Ripoff av 4.an på nått sätt =/ Längtar dock mycket mer till SH5 =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Kommer RE 5 till PC? Som RE4 gjorde det kom ju efter nåt år efter det kom till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Kommer RE 5 till PC? Som RE4 gjorde det kom ju efter nåt år efter det kom till PS2 De har inte bekräftat RE5 till PC i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensi...ticle2904257.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensi...ticle2904257.ab *hyperventilerar i en papperspåse* Gud vad jag längtar, mer än efter GTA IV. Hade lätt kunna betala 5 papp för att få spelet idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Har Capcom någongång verkligen gjort ett uselt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Har Capcom någongång verkligen gjort ett uselt spel? X-Men: Children of the Atom Yo! Noid Mega Man 64 Resident Evil Code: Veronica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Resident Evil Code: Veronica X Sant, så sant. Blev verkligen besviken på det spelet. Men sen kom de in på rätt spår igen som tur var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts