Danne Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Jag undrar? Om gta 3 är gta tre gta VC har inget nummer och gta online är GTA 4 vad är då det nysate som kommer före gta 4? Är det då gta 3.5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 krånglig fråga. om jag fattade vad du menar så tycker jag att det var en dum fråga. spel måste inte vara gta 1 sen gta1.5 sen gta 2 osv. dessutom är inte vc nån expansion utan en uppföljare. samma som worms-serien. worms worms 2 worms armageddon <-ingen siffra worms world party <-ingen siffra worms 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 krånglig fråga. om jag fattade vad du menar så tycker jag att det var en dum fråga. spel måste inte vara gta 1 sen gta1.5 sen gta 2 osv. dessutom är inte vc nån expansion utan en uppföljare. samma som worms-serien. worms worms 2 worms armageddon <-ingen siffra worms world party <-ingen siffra worms 3 men worms 3 i 3d har ju inte kommit än.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 krånglig fråga. om jag fattade vad du menar så tycker jag att det var en dum fråga. spel måste inte vara gta 1 sen gta1.5 sen gta 2 osv. dessutom är inte vc nån expansion utan en uppföljare. samma som worms-serien. worms worms 2 worms armageddon <-ingen siffra worms world party <-ingen siffra worms 3 Kanske inte spel, men filmer. Som tex nakna pistolen 2½ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 GTA VC har samma 3d-motor som GTA3, det är därför man inte kallar det för GTA4. Det är dock ingen expansion till GTA3 men inte långt ifrån... GTA --- GTA London (Expansion ) GTA2 GTA3 --- GTA Vice City (Påbyggnad av GTA3) --- Nästa GTA (Påbyggnad av GTA3/VC) GTA4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 det var det jag menade (typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 (redigerad) worms worms 2 worms armageddon <-ingen siffra worms world party <-ingen siffra worms 3 rättare sagt: _Worms |__ Worms United (Expansion) |__ Worms Reinforcements (Expansion) |__ Worms Plus (Expansion) |__ Worms Director's Cut (Ny upplaga) _Worms 2 |__ Worms Armageddon (Förbättrad motor) |__ Worms World Party (Bättre motor, påbyggnad av Worms Armageddon) Worms 3 (Helt ny motor, inte säker på vilken) OBS! Worms 3 har inte kommit ut jag vet Redigerad 6 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 rättare sagt: _Worms |__ Worms United (Expansion) |__ Worms Reinforcements (Expansion) |__ Worms Plus (Expansion) |__ Worms Director's Cut (Ny upplaga) _Worms 2 |__ Worms Armageddon (Förbättrad motor) |__ Worms World Party (Bättre motor, påbyggnad av Worms Armageddon) Worms 3 (Helt ny motor, inte säker på vilken) OBS! Worms 3 har inte kommit ut jag vet finns det så många worms spel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 precis oj, men jag har aldrig sett nått av de expansion till worms1.... var kan man läsa sej till nått om dem (helst en bra hemsida om dem).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts