Green_Goblin Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 101 dollar eller kronor? dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Om det är något ni borde testa så är det 100cents-1000dollars. 1 Dollar per mail. och jag har varit medlem i en månad och har totalt 85.95 Dollar. Payout är 1000 Dollar. så det verkar seriöst iallafall. Klicka HÄR! vadå jag fattar inte den där sidan va ska man göra för att käna pengar på den asså? Vill bara veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 vadå jag fattar inte den där sidan va ska man göra för att käna pengar på den asså? Vill bara veta Företaget skickar mail till dig. som ett annat företag eller privat person har betalat för. alltså om jag betalar företaget 50 Dollar. Får jag kanske 5-6 tusen unika besökare. + alla mail finns in formaten 100 länkar 1 cent. 10 länkar 10 cent. 5 länkar 20 cent. och såklart SOLO MAIL som ger 1 dollar på direkten. Men jag fattar inte hur de få ihop allt hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Företaget skickar mail till dig. som ett annat företag eller privat person har betalat för. alltså om jag betalar företaget 50 Dollar. Får jag kanske 5-6 tusen unika besökare. + alla mail finns in formaten 100 länkar 1 cent. 10 länkar 10 cent. 5 länkar 20 cent. och såklart SOLO MAIL som ger 1 dollar på direkten. Men jag fattar inte hur de få ihop allt hehe. är det dyrare med mindre länkar än mer? låter hel konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Nej nej asså. det är värdet på alla mail man får.. det är billigare med "Super Giga Shared Mail" som dom kallar det. för där annonserar många olika företag eller sidor. fast då får man minst besökare.. för vem orkar trycka på 100 länkar i ett mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Om detta nu stämmer jadu.. då kan man bli rik.. jag har varit medlem i 200cents-2000dollars i en vecka.. och jag har fått bara idag mail värda 30-40 dollar samanlagt Tryck här! Bli medlem! Ska försöka komma upp till 2000 gränsen fort som möjligt.. och om det stämmer.. ska de flesta få reda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Hoppas det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 hmm e inte det olagligt tänk efter hur fick dom pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Olagligt är det absolut inte Sen tror jag inte att dom köpte det skriptet "CashCrusader" Kostar 99 dollar för en licens. och sedan lurar folk men man vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Litar inte riktigt på det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Titta 500cents-500dollars mumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Om det är något ni borde testa så är det 100cents-1000dollars. 1 Dollar per mail. och jag har varit medlem i en månad och har totalt 85.95 Dollar. Payout är 1000 Dollar. så det verkar seriöst iallafall. Klicka HÄR! Om man läser sidans TOS ser man detta: If members when request will be have: - Under 100 direct referrals will be paid 1% from request money (*) - 100-200 direct referrals will be paid 2% from request money (*) - 201-500 direct referrals will be paid 3% from request money (*) - 501-1000 direct referrals will be paid 5% from request money (*) - Over 1000 direct referrals will be paid 100% from request money (*) - The rest money will be donate for our site. (eg. If member request money when he have under 100 direct refs he will be paid $10 and rest $990 will be donate for our site) Så några pengar lär du aldrig se. BTW, hur många referrals har du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Titta 500cents-500dollars mumma Liter inte på dom eftersom det står i "Terms" att dom kan skicka 10 reklam-mail(spam) per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Liter inte på dom eftersom det står i "Terms" att dom kan skicka 10 reklam-mail(spam) per dag Har nåt 500Payouten återstå att se om jag får pengarna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 4000 kr på 13 dagar. Inte dumt det. Men det funkar naturligtvis inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Har nåt 500Payouten återstå att se om jag får pengarna nu. Har du överhuvudtaget läst igenom sidan? $5 SOLO paid email to all (5 minutes timer) - $7 Med 15.485 medlemmar så skulle 500cents-500dollars.com tjäna $7 - (15.485 * $5) = -$77.418 för varje utskick. Man behöver knappast vara något matematiskt geni för att inse att du aldrig någonsin kommer att se skymten av några pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Har du överhuvudtaget läst igenom sidan? Med 15.485 medlemmar så skulle 500cents-500dollars.com tjäna $7 - (15.485 * $5) = -$77.418 för varje utskick. Man behöver knappast vara något matematiskt geni för att inse att du aldrig någonsin kommer att se skymten av några pengar. Dom förlorar inget när dom skickar ut. För ända sättet att dom skulle förlora på är att betala ut isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 För ända sättet att dom skulle förlora på är att betala ut isåfall. Det är ju liksom min poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Dom förlorar inget när dom skickar ut. För ända sättet att dom skulle förlora på är att betala ut isåfall. om du får dom pengarna ska jag måla mitt ollon blått med vattenfärg! så stor e oddsen att du får dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts