Space Hunter2001 Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 hur kång tid tror du det tar tills du har 500$ tror du och jag måste tiläga att 3000kr på så kort oc lätt sätt är inget dåligt dirket lycka till ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 hur kång tid tror du det tar tills du har 500$ tror du och jag måste tiläga att 3000kr på så kort oc lätt sätt är inget dåligt dirket lycka till ;-) Tror jag blir klar om en månad ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 men det tar väl lite längre tid om man har 56k, då tröttnar man ju fortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 men det tar väl lite längre tid om man har 56k, då tröttnar man ju fortare Vaa? Man behöver inte ladda ner något så varför skulle det ta längre tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 Vaa? Man behöver inte ladda ner något så varför skulle det ta längre tid men det är ju mycket fönster som ska öppnas hela tiden och det tar väl lite längre tid med 56k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 Just det eller??????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 Tror jag blir klar om en månad ungefär Ska bli intressant att se om du får ut något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 mm jag var ju lite skeptisk till det här men om hultan får ut sina pengar ska jag registera mig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 hur kång tid tror du det tar tills du har 500$ tror du och jag måste tiläga att 3000kr på så kort oc lätt sätt är inget dåligt dirket lycka till ;-) $500 är cirka 4500 kr. En dollar är värd knappt 9,30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 hur mycket har du nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 hur mycket har du nu $310, jag har inte fått så många uppdrag den senaste vecka och många var USA, UK, Canada only. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Heja Hultan! Jag väntar också att registrera mig, tills jag vet de där! Jag kan säga att min mamma tror inte ett jäv*a dugg på sånt, när man får pengar från ett företag... Men de é lite knäppt, egentligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Jag tror inte man får utdom Dom luras bara,..... man knakse kan få till 350DollarS Men aldrig upp till det man ska så mna kan inte ta ut dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 hur mycket har du nu hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 hur mycket har du nu hultan Igår hade han iaf $330. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Japp, $330.7. Det går långsamt framåt, inte en enda som hjälper till heller Räknar med att bli klar om ca 3-4 månader om inget drastiskt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 ahh jag som hoppades få veta om kan kunde tjäna pengar innan jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Ursäkta att jag drar upp en sån här gammal topic... :"> men fick du några pengar?? hade tänkt att testa själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Jag surfade förbi lite GTA-sidor och hittade en (kommer inte ihåg namnet) där det fanns en länk till Nitroclicks. Det stod att man lätt kunde tjäna pengar via detta företag så jag blev nyfiken och hoppade in på sidan... Helt riktigt så kunde man tjäna stora pengar här! Bara genom att registrera sig så får man 20$ (200kr) och sen får man mellan 0.5$ - 8$ för varje uppklarat uppdrag. Ett uppdrag kan gå ut på att gå in på ett företags hemsida och registrera sig som medlem där. Sedan finns det en kod på något ställe som man måste skriva in på ett ställe för att kvittera ut vinsten. Det låter kanske otroligt lätt... och det är det med... men det verkar ändå seriöst. Pengarna får man ut när man har samlat ihop 500$ (5000kr) och de betals ut i "e-gold" som sedan lätt kan överföras till VISA kort mm. Definitivt värt att testa om man har lite tid över! Man kan även tjäna pengar på att förvärva nya medlemmar, man kan få uppemot 20% av medlemmarnas vinster (medlemmarna får naturligvis 100%). Om det låter intressant så gå in på denna sida och registrera er (längst ner till vänster på sidan): Tjäna pengar på Nitroclicks Skapa en ny mailadress speciellt för erat nitroclicks-konto för annars kommer ni att bli mailbombade av spam efter några uppdrag ok...men det är ju artonårsgräns så att när man ska hämta stålarna så blir det väl problem eller? Hur får man pengarna i handen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Hehe... efter att ha läst hela topicen så vill jag också veta hur det gick ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts