grand_theft_victor Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Jag fattar inte varför det låser sej när jag laddar ett sparat spel det fungerade ju två timmar tidigare!!! om nån vet hur man ska göra så SEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Illegal version: Köp original! Laglig version och Windows XP: Tanka XP-patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 (redigerad) Illegal version: Köp original! Laglig version och Windows XP: Tanka XP-patchen. Det går väll att bara att ladda ner xp patchen till olaglig version oxå Redigerad 5 mars, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Det går väll att bara att ladda ner xp patchen till olaglig version oxå Kanske de, men de gör de samma. Man får inte prata om olaglighetet och WareZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wuwomba Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 du har väll försökt att ladda in "nya banor" så har det gåt fel. Hände mig med..... om det är så lägg in dina backup filer eller installera om gta 3 //Wuwomba ²ºº³ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts