Hangor Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Hej, i "The Holland Play" så får man välja ifall man vill döda Dwayne eller Playboy X Jag valde att döda Dwayne, därmed har jag rätt till att spara i Playbox X's safehouse! Hans lägenhet är placerad i Northwood ( Där jag först möter honom i "Deconstruction for Beginners" ) När jag går in så ser jag en vakt bakom en disk, sen två hissar till höger och en trappa upp till en dörr Det är sjukt irriterande att dörren är LÅST för jag antar att det är ingången till hans lägenhet? Jag vill ha GTA III Costume! Hjälp uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Fick man inte hans safehouse om man dödade Playboy X bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 25 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 J Ä V L A SKIT? Någon som vill bekräfta detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Kiedis har helt rätt. på tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 25 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Okej, får väl klara 100 % först då sen kör jag om allt Ni kan låsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Även om man dödar playboy X så går man in i lägenheten genom hissen, inte dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 25 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Måste man inte loota det som Playbox X droppar för att kunna ta sig in i huset? Annars vette jag fan vad som är problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts