Sundell Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) Kan nån vara snäll att tala om för mig hur man kvalificerar sig för EPT-turneringen i karriär läget? Det är det enda som jag har kvar att göra...skulle uppskattas... Redigerad 28 juni, 2008 av StellHell Detta får bli "officiella" /Stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Kan nån vara snäll att tala om för mig hur man kvalificerar sig för EPT-turneringen i karriär läget? Det är det enda som jag har kvar att göra...skulle uppskattas... För att komma till EPT-Turneringen så måste du åka ur MLT-Turneringen om du ska komma till EPT ja åkte ur MLT ligan så blev ja kvalificerad till EPT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sundell Skrivet 25 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) Det har jag redan testat...Då började bara nästa säsong. EDIT: Ska man åka ut vid en viss tidpunkt? Redigerad 25 juni, 2008 av Sundell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sundell Skrivet 26 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Kom igen nu kan man få lite hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sundell Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Nu vann jag, Den här tråden kan låsas eller nått. Redigerad 27 juni, 2008 av Sundell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Har en snabb fråga om FIFA 08. Kan man inte spela en säsong i något lag med funktionen Be A Pro? Jag kan bara spela Offline Träning. Tack för snabba svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sundell Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Har en snabb fråga om FIFA 08. Kan man inte spela en säsong i något lag med funktionen Be A Pro? Jag kan bara spela Offline Träning. Tack för snabba svar! Inte vad jag vet nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Och finns det inte en Fifa 2008 tråd? Nu vet ja ju att tråd namnet är ändrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts