Mr Mister Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 När jag kollar på DVD genom mitt PS2, så måste man höja volymen ganska mycket för att ljudet skall bli bra. Är det så för er också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 När jag kollar på DVD genom mitt PS2, så måste man höja volymen ganska mycket för att ljudet skall bli bra. Är det så för er också? japp!! i bland kan det bli så, men inte alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 det händer med mitt ps2 också....... men jag tror att samma sak händer med en vanlig dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 ja de är likadant med en vanlig dvd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 ibland måste man ju trycka in en kod ... var står koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 koden skall vara en massa nollor om du inte ändrat den. 0000 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Vaddå för kod? Vad snackar ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts