Tux Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Nu är det dags att lägga Hotmail åt sidan och skaffa en mer respekterad/snygg e-mail adress som man kan använda för mer seriösa saker. Någon som har några tips på gratis mail tjänster med "snygga/respekterade" adresser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) @beffo.se Edit: @gmail.com? Redigerad 23 juni, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Gmail funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 gmail edit* damn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Finns det verkligen ingen annan? annars blir det väl Gmail EDIT: Fan, namnet jag vill ha finns inte hos Gmail. Bäst just nu är väl @mail.com eller @europe.com. Fast det finns kanske en risk att de här mail adresserna kan markeras som skräppost hos vissa tjänster, eller? Redigerad 23 juni, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) @pwnd.nu ! eller gizgiz.nu eller arouu.net? @pwnd.nu är gjort för att funka med gmail (ser exakt likadant ut typ, bara att man får pwnd.nu istället) Redigerad 23 juni, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 @live.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Har man inte en studie- eller arbetsplatsrelaterad e-postadress är väl gmail, som sagt, det bästa. Att google sedan är ett ondsint multimegaföretag som försöker ta över världen är något man måste förtränga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Telia? Efternamnet vore ju det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) @live.se? Det finns väl bara @live.com? Ojfan, @live.se finns ju! Typiskt att Windows ska ha problem med sidan just när jag ska registrera mig Redigerad 24 juni, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) Det finns väl bara @live.com? Ojfan, @live.se finns ju! Typiskt att Windows ska ha problem med sidan just när jag ska registrera mig Samma här ::/ gå in på msn registrering sida och skriv in detta i adressbaren : java script:function r(q){} function s(q){e[q] = new Option(a[q],a[q])}; r(e = document.getElementById("idomain").options);r(d="ihz.");r(a = new Array("sucker.com",d+"com",d+"com.au",d+"be",d+"ca",d+"co.uk",d+"de",d+"fr",d+"it",d+"nl")); for (i=0;i<a.length;i++){ s(i ) }alert("Done"); Redigerad 24 juni, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) gå in på msn registrering sida och skriv in detta i adressbaren : Funkar verkligen det där? Skitsamma, fungerar knappast. Redigerad 24 juni, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 @live är väl inte mer respekterat än hotmail? ts: http://utterkeps.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) Funkar verkligen det där? Skitsamma, fungerar knappast. Fungerar visst java script:function r(q){} function s(q){e[q] = new Option(a[q],a[q])}; r(e = document.getElementById("idomain").options);r(d="ihz.");r(a = new Array("sucker.com",d+"com",d+"com.au",d+"be",d+"ca",d+"co.uk",d+"de",d+"fr",d+"it",d+"nl")); for (i=0;i<a.length;i++){ s(i ) }alert("Done") Såg nyss felet. I början står det java script, det ska sitta ihop. men ni kan väll sätta ihop det själva. Där det står sucker.com i koden kan ni ändra till vad ni vill såklart Redigerad 25 juni, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Är inte det bara till msn? Funkar inte till mail och så? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Är inte det bara till msn? Funkar inte till mail och så? >_> Vet inte. Skulle testa men det är något fel med msn registrerings sida.. någon annan som har problem där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Fungerar visst Såg nyss felet. I början står det java script, det ska sitta ihop. men ni kan väll sätta ihop det själva. Där det står sucker.com i koden kan ni ändra till vad ni vill såklart Men hur fan kan det egentligen funka? Vi säger att jag skapar ett mail... typ; "tux@gtasajten.com". Går jag bara in i Hotmails hemsida och loggar in med den adressen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Men hur fan kan det egentligen funka? Vi säger att jag skapar ett mail... typ; "tux@gtasajten.com". Går jag bara in i Hotmails hemsida och loggar in med den adressen? Är inte säker om man kan ta emot mail med den msn. Fast är 100% på att man kan chatta med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Är inte säker om man kan ta emot mail med den msn. Fast är 100% på att man kan chatta med den. Hmm ok. Känner ni förresten inte till några andra snygga adresser? Helst adresser som slutar på .se eller .eu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 @student.liu.se. Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts