Skotten_31 Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 När jag försöker ändra från software till opengl i Counterstrike så står det Video not supported (eller nått sånt) Vet någon hur jag kan fixa det? Har nyss formaterat datorn. Det funkade o köra opengl förrut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 När jag försöker ändra från software till opengl i Counterstrike så står det Video not supported (eller nått sånt) Vet någon hur jag kan fixa det? Har nyss formaterat datorn. Det funkade o köra opengl förrut. Installera om drivrutinerna?? Annars får du installera OpenGL standalone, gjorde så förut (för ca 4-5 år sedan dock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Installera om drivrutinerna?? Annars får du installera OpenGL standalone, gjorde så förut (för ca 4-5 år sedan dock) Var hittar jag mitt kort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Var hittar jag mitt kort då? kör>dxdiag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts