StellHell Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Det är (var) en stor dag för oss alla! (Drar en Siana och flashar med att jag står för 1,1% av forumets totala poster. ) 1.46% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 1.46% Spamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Vart är det man kollar hur många procent av forumets posts som är av mig? Kommer ihåg att jag kollat det förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Vart är det man kollar hur många procent av forumets posts som är av mig? Kommer ihåg att jag kollat det förr. Det är bara att kolla din profil, procentantalet står efter antal posts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Det är bara att kolla din profil, procentantalet står efter antal posts! Fel, det som står bredvid är i genomsnitt vad du postar per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Det är (var) en stor dag för oss alla! (Drar en Siana och flashar med att jag står för 1,1% av forumets totala poster. ) 1.46% 0.66%! In your face!! .. No.. Wait? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Det är bara att kolla din profil, procentantalet står efter antal posts! Fel, det som står bredvid är i genomsnitt vad du postar per dag Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Då har jag ingen aning, det var där det stod förr i alla fall. Försvann väl i nån uppdatering. Ni får försöka få nån annan att avslöja det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Då har jag ingen aning, det var där det stod förr i alla fall. Försvann väl i nån uppdatering. Ni får försöka få nån annan att avslöja det. Well, nu är det ju enkelt när det är just 1.000.000 posts. 10.000 är 1 procent, så det är bara att räkna ut att 14600 posts är 1.46%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 0.544003193% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Grattis. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Vet inte vart detta ska tas men nu har vi över 10 000 medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (Drar en Siana och flashar med att jag står för 1,1% av forumets totala poster. ) Top fyra posters är från 02, 02, 05 och 03. Pinsamt hörru! Grattis forumet, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Jaja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts