Hultenius Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Och så har det då hänt, antalet inlägg på GTAsajtens Forum har precis passerat den smått otroliga miljongränsen! Ni sitter alltså och läser på ett miljonforum, mina vänner Det kunde man inte tro för några år sedan... Är väl lika bra att hålla tyst om utsiktsprognosen för nästa tioexponent (= 10 miljoner), för vem vet, man kan få äta upp det i framtiden..? PC Gamer nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Grattis ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Vem fick det 1 000 000 inlägget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Oj, det var inte dåligt. Ändå känns det som att vi nu är inne i någon form av svacka men det beror antagligen på årstiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Har du kört re-count verktyget, Hultenius? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Två år sen tar vi 10 miljoner, eller vad säger ni grabbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Oj, det var inte dåligt. Ändå känns det som att vi nu är inne i någon form av svacka men det beror antagligen på årstiden. GTAIV lockade kanske inte till sig så mycket folk som det var tänkt. Men vi andra ångar väl på som vanligt och ser fram emot vad som komma skall, något som väl du ser särskilt fram emot. Årstiden känns inte så kul att skylla på (vem vill skylla på sommaren för i helvitte! ), men kanske är det det. Tyvärr missade jag miljonarn med en hårsmån, men sånnt e livet. Får väl göra som Ferkurz och skriva Grattis! Nu ska jag sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Vem fick det 1 000 000 inlägget? GiZmo, http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...p;#entry1021284 Även fast det inte är rätt post-ID. Grattis forumet! Såhär såg det ut imorse: http://www.hemmahome.com/stuff/gtasajten_miljon_low.jpg Grattis även till DimpZ och rmN! Det tog 5 år att skrapa ihop 900 000 inlägg. 21 jun 03 -> 23 jun 08 Till 10 000 000 inlägg behöver vi 9 000 000 till. 900 000 * 10 = 9 000 000 5 * 10 = 50 Om vi låtsas att alla kommer skriva med samma hastighet kommer vi ha tio miljoner om sisådär... 50 år Redigerad 8 juli, 2008 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Grattis GTAsajten! Tack Gtajägaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) GTAIV lockade kanske inte till sig så mycket folk som det var tänkt. Men vi andra ångar väl på som vanligt och ser fram emot vad som komma skall, något som väl du ser särskilt fram emot. Årstiden känns inte så kul att skylla på (vem vill skylla på sommaren för i helvitte! ), men kanske är det det. Tyvärr missade jag miljonarn med en hårsmån, men sånnt e livet. Får väl göra som Ferkurz och skriva Grattis! Nu ska jag sova. Nej, det blev ju ingen IV-"våg" om man säger så. Och ja, jag ser också fram emot framtiden (lol) och liknar väl mest den här --> smilien när jag sitter inloggad nuförtiden. Redigerad 23 juni, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Ooh, snart har vi lika många posts som www.gaiaonline.com/forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Grattis forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Undrar hur många av de 1 000 000 som är spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Grattis Gtasajten Nu måste vi ju ta 2miljoner inom 2år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Grattis grattis! (så ni tog det under natten när jag inte var vaken ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Ooh, snart har vi lika många posts som www.gaiaonline.com/forum Japp, för en miljard inlägg lär vi ju komma upp i ganska snart. Gaia has 1,352,274,198 articles posted... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 GRATTIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Stort grattis till oss och grattis till Gizmo! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Har du kört re-count verktyget, Hultenius? Jag misstänker det eftersom min och andras postcount har minskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Det är (var) en stor dag för oss alla! http://www.fortunefundingalliance.com/images/handshake.jpg (Drar en Siana och flashar med att jag står för 1,1% av forumets totala poster. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts