kompis Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Usch de känns som jag har kört fast ordentligt i spelet nu.. Är på uppdraget när man man blir uppringd och åker till Little Jackob i Nortwood och åker iväg med en heliktopter och ska jaga en annan helikopter som finns över vatten mellan Manhattan och Broker. Jag hinner fan inte.. tappar bort den. Har övat som som fan men misslyckas ändå. Håller rätt fattning på kontrollen så jag kan svänga rätt och så. Någon gång hinner jag ifatt helikoptern tills den vänder in över Manhattan men där är det helt kört. Finns det några knep här? Hur gjorde ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Usch de känns som jag har kört fast ordentligt i spelet nu.. Är på uppdraget när man man blir uppringd och åker till Little Jackob i Nortwood och åker iväg med en heliktopter och ska jaga en annan helikopter som finns över vatten mellan Manhattan och Broker. Jag hinner fan inte.. tappar bort den. Har övat som som fan men misslyckas ändå. Håller rätt fattning på kontrollen så jag kan svänga rätt och så. Någon gång hinner jag ifatt helikoptern tills den vänder in över Manhattan men där är det helt kört. Finns det några knep här? Hur gjorde ni? Det är ju inte så svårt, finns inga knep direkt skulle jag tro utan handlar bara om att ha hyfsad kontroll på helikoptern. Kör nån gång till så lär du nog klara det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Öh... det är typ... omöjligt att inte klara? Knepet är att flyga efter den andra hellikoptern. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Provat med att hålla inne O/B på handkontrollen för att låsa på målet och på så sätt se var det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Provat med att hålla inne O/B på handkontrollen för att låsa på målet och på så sätt se var det är? Vad tusan har du för styrning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Vad tusan har du för styrning? B gör att du i speciella jagningsuppdrag låser målet visuellt, alltså att kameran fokuserar på det du jagar trots att bilen fortfarande syns. B låter dig ju vanligtvis i freeroam ändra till filmvy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Vad tusan har du för styrning? B gör att du i speciella jagningsuppdrag låser målet visuellt, alltså att kameran fokuserar på det du jagar trots att bilen fortfarande syns. B låter dig ju vanligtvis i freeroam ändra till filmvy. Kanske var lite otydlig först men menade det som Jazz sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Vad tusan har du för styrning? Tror han menar O på PS3 och B på xbox360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts