Blade87 Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 hej, skulle behöva ha hjälp med hur man total rensar adress fälltet på adresser, Jag går in på egenskaper/allmänt och tar bort filer, cookies och trycker på rensa tidigare. men det fungerar inte helt, även kört diskrensning men fungerar heller inte. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 browser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Du tar bara bort all webhistorik som går att ta bort så ska det försvinna. Men som sagt skiljer det hur man tar bort detta mellan olika webläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 21 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 vad menar du med Browser? Kör med internet explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 vad menar du med Browser? Kör med internet explorer Browser = Webbläsare Antar att du har IE7, Verktyg -> Internetalternativ -> (Webbhistorik) Ta bort -> Rensa Tidigare... borde funka iaf.. Annars testa att trycka på Ta bort allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Har haft samma problem... Ladda ner Drive cleaner och rensa på det sättet, det var jag tvungen att göra om inte Gizmos väg fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Testa denna Eller denna Ja kör båda funkar bra Redigerad 23 juni, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 24 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Är båda gratis och är nån större skillnad? på CCleaner står de ju tre paypal, antar att man inte ska trycka på nån utav dom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Är båda gratis och är nån större skillnad? på CCleaner står de ju tre paypal, antar att man inte ska trycka på nån utav dom eller? Klart dom är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 1 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 tack för hjälpen, undrar bara vad ja ska kryssa i om jag vill ha bort det ovanstående? använder CCleaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 tack för hjälpen, undrar bara vad ja ska kryssa i om jag vill ha bort det ovanstående? använder CCleaner http://img359.imageshack.us/img359/3797/cccqd8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts