SIKEN Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Jag har frågat det här 2 ggr i andra kategorier förut men har inte fått nåt svar: Kan man använda en ratt (en Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel USB) till VIce City? Snälla svara mig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Provat att gå till "car controls" och ändra styrningen och gasen till ratten? funkar inte det, funkar det nog inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Har ju bara gått nån timme, och det är midsommarafton.. spamma på med topics bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 (redigerad) Jag tror jag har läst om en mod som gjorde att man kunde använda ratt i VC och SA men personligen tycker jag det låter som en ganska dålig idé i ett spel som GTA eftersom man ofta går ut ur bilen och gör drivebys och håller på. Det kan bli ganska knepigt att spela med ratt då. Redigerad 20 juni, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Jag tror jag har läst om en mod som gjorde att man kunde använda ratt i VC och SA men personligen tycker jag det låter som en ganska dålig idé i ett spel som GTA eftersom man ofta går ut ur bilen och gör drivebys och håller på. Det kan bli ganska knepigt att spela med ratt då. Vem vill inte styra Tommy med en ratt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIKEN Skrivet 21 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag ville bara säga att jag inte har vice city det är därför jag frågar för jag ville veta inan jag köpte, har beställt det nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag tänkte köpa wow och wc3, men funkar det med ratt? plz svara n u! Tänkte också prova på lite poker..JAG MÅSTE VETA.........:: NU!11111 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIKEN Skrivet 21 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag tänkte köpa wow och wc3, men funkar det med ratt? plz svara n u! Tänkte också prova på lite poker..JAG MÅSTE VETA.........:: NU!11111 ROLIGT!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 ROLIGT!!! Lika rolig som du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIKEN Skrivet 21 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Lika rolig som du. ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts