SIKEN Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Jag vet inte om nån har frågat det här förut men jag hittar det inte så: Kan man använda ratt till vice city? Om det är så att det beror på vilken ratt man har så har jag en Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel (USB) Snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
raggaren94 Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 nu är det så här att jag.... VAATAA nu äru inne på fel del av forumet hörruu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Hur många trådar ska du skapa på olika avdelningar innan du ger dig? Tror inte du får fler svar för att du spammar ner forumet med samma fråga om, och om igen ... och igen ... och igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIKEN Skrivet 22 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Hur många trådar ska du skapa på olika avdelningar innan du ger dig? Tror inte du får fler svar för att du spammar ner forumet med samma fråga om, och om igen ... och igen ... och igen. Jo, det är just så det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 LOL! Hur många KONSTRUKTIVA svar har du fått hittills (från olika avdelningar)? Den här tråden blev iaf ingen 10-poängare ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 joo.. man kan använda ratt.. men det är int rätt inställt för full användning av ratt.. typ "Bos51,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts