VaXXoR Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Hej, jag får inte igång mitt RO. Detta kommer upp när jag försöker starta genom steam. Har provat att ta bort mappen i steam och avinstallerat det. Men det blir samma sak hela tiden. Vad kan vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Ifall du kör med F-secure stäng av det eller installera om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Ifall du kör med F-secure stäng av det eller installera om det Installerat om 3 gånger nu. Samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Error: C++ Library Runtime Error Fix1: 1. Verify your cache steam://validate/1200 <-- Use this link Fix2: For SDK users 1. Remove SDK from your system, including the .gfc's related to it 2. Verify cache 3. Reinstall SDK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts