SilentViper Skrivet 22 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Vi får se hur ja gör tänker iallafall små uppdatera denna dator. Denna dator är inte så gamal kanske runt 2år bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Vi får se hur ja gör tänker iallafall små uppdatera denna dator. Denna dator är inte så gamal kanske runt 2år bara. Din dator är alltså från stenåldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Din dator är alltså från stenåldern. *Bortskämdsnorunge kommentar ^ * (Ifall du verkligen är seriös.) Min dator är 5 år gammal. Saker som sitter i den: Intel pentium 4 3,20 GHZ. Nvidia Geforce 7600GT Pci-express 256MB ddr3 ram. 2 GB ram. Windows XP. Inte alls särskilt dåliga saker. Man är inte "cool" bara för att man byter dator en gång i halvåret. VÄX UPP FÖR HELVETE! Edit: Ledsen om jag blev sur, men jag hatar verkligen sådana kommentarer. Redigerad 23 juni, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) *Bortskämdsnorunge kommentar ^ * (Ifall du verkligen är seriös.) Min dator är 5 år gammal. Saker som sitter i den: Intel pentium 4 3,20 GHZ. Nvidia Geforce 7600GT Pci-express 256MB ddr3 ram. 2 GB ram. Windows XP. Inte alls särskilt dåliga saker. Man är inte "cool" bara för att man byter dator en gång i halvåret. VÄX UPP FÖR HELVETE! Edit: Ledsen om jag blev sur, men jag hatar verkligen sådana kommentarer. I siffror sett finns det mer än dubbelt så bra datorer än den du har, och för ganska lite pengar dessutom. Rätt sunkig dator faktiskt. Själv är jag jävligt rik och har en MacBook Pro, som jag fick. Det är brillorna, det är frisyren - den är inbakad, man steker liksom. Redigerad 23 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 *Bortskämdsnorunge kommentar ^ * (Ifall du verkligen är seriös.) Min dator är 5 år gammal. Saker som sitter i den: Intel pentium 4 3,20 GHZ. Nvidia Geforce 7600GT Pci-express 256MB ddr3 ram. 2 GB ram. Windows XP. Inte alls särskilt dåliga saker. Man är inte "cool" bara för att man byter dator en gång i halvåret. VÄX UPP FÖR HELVETE! Edit: Ledsen om jag blev sur, men jag hatar verkligen sådana kommentarer. Ditt grafikkort kom ut för 2-3 år sedan. Processorn går inte ens att jämföra med moderna varianter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Själv sitter man på en dator från -02/01. Intel Pentium 4 2.0 GHz Nvidia GeForce 3 Ti 200 512MB RAM Riktiga grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Ditt grafikkort kom ut för 2-3 år sedan. Processorn går inte ens att jämföra med moderna varianter. ... Glömde säga att jag uppgraderat mitt grafikkort? Det var dumt av mig. Det sistnämnda.. Vad menar herrn med det? Pixigenom, du är en riktig man. I siffror sett finns det mer än dubbelt så bra datorer än den du har, och för ganska lite pengar dessutom. Rätt sunkig dator faktiskt. Själv är jag jävligt rik och har en MacBook Pro, som jag fick. Det är brillorna, det frisyren - den är inbakad, man steker liksom. Mjo, men det jag menade var att den är hyffsat bra för att vara 5 år gammal. (Bortsett från grafikkortet.) Förresten är det väl bara processorn som är lite halv seg. Grafikkortet trivs jag prima med. (Klarar faktiskt Crysis på medium.) Det är brillorna, det frisyren - den är inbakad, man steker liksom. Wat. Redigerad 23 juni, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 *Bortskämdsnorunge kommentar ^ * (Ifall du verkligen är seriös.) Min dator är 5 år gammal. Saker som sitter i den: Intel pentium 4 3,20 GHZ. Nvidia Geforce 7600GT Pci-express 256MB ddr3 ram. 2 GB ram. Windows XP. Inte alls särskilt dåliga saker. Man är inte "cool" bara för att man byter dator en gång i halvåret. VÄX UPP FÖR HELVETE! Edit: Ledsen om jag blev sur, men jag hatar verkligen sådana kommentarer. Hahaha. Jag är inte bortskämd, min dator suger rent ut sagt. Men en dator är föråldrad efter 6 månader, då har det kommit en som är ännu snabbare och bättre. Och i datorernas värld så är 2 år en evighet, det kan du inte förneka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Hahaha. Jag är inte bortskämd, min dator suger rent ut sagt. Men en dator är föråldrad efter 6 månader, då har det kommit en som är ännu snabbare och bättre. Och i datorernas värld så är 2 år en evighet, det kan du inte förneka. Aaaa. Du menar så. Svårt att förklara vad jag trodde du menade. Men jag håller med. Kollar du på teknikerna i datorer från 2006 och på dom nu, så är det en jävla skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Min dator är runt ett år gammal och presterar helt okej. Iofs så skulle man kunna hitta en likvärdig dator för två tredjedelar av priset bara. Den stora skillnaden kommer när företag släpper nya serier med helt olika arkitektur och liknande, till exempel skillnaden mellan Pentium 4 och core2duo (som är enorm). Nu har det ju inte varit någon sån förändring så därför hänger min dator fortfarande med i prestanda. Ehrm... ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) Eftersom ditt grafikkort är väldigt gammalt och dåligt så är förmodligen resten av din dator det. Då rekommenderar jag detta paketet istället för bara ett nytt grafikkort. Bara att lägga till mus och tangentbord sen. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=27961 btw, så är OnOff inge vidare. Beställ från db.com istället. Jag rekommenderar fortfarande det. Det är det mest logiska valet. Redigerad 24 juni, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Jag rekommenderar fortfarande det. Det är det mest logiska valet. Logik är väl kanske inte Tikki's främsta sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Logik är väl kanske inte Tikki's främsta sida. .......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Som sagt vi får se vad ja köper till datorn jag kommer små uppgradera denna dator. Om det inte blir så att ja köper detta http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=27961 Så köper ja det när jag har råd sen. Mitt studiebidrag som ja får kommer gå åt att uppgradera datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Fick min PC-gamer igår (prenumerant FTW) och så här stod det om Saitek Cyborg keyboard +bra funktioner, varierande utseende -LÅG ljustyrka onödiga makroknappar. 70% funktionsrikt med blandad design. Jämfördes med Razer lycosa 87% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Fick min PC-gamer igår (prenumerant FTW) och så här stod det om Saitek Cyborg keyboard +bra funktioner, varierande utseende -LÅG ljustyrka onödiga makroknappar. 70% funktionsrikt med blandad design. Jämfördes med Razer lycosa 87% Låg ljusstyrka är det inte!!! Gröna kan vara lite svagt på dagtid men röda lyset är grymt starkt... Onödiga makroknappar kan jag hålla med om, skulle vilja programera dom som jag själv ville ha dom men det går inte Annars ett über bra t-bord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 (redigerad) eh, tbh köp WoW Senare? Och lägg ner mer pengar på datorn..? Om du inte nu tänkt det dvs. Redigerad 26 juni, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 eh, tbh köp WoW Senare? Och lägg ner mer pengar på datorn..? Om du inte nu tänkt det dvs. Eller så skiter han helt i Sux-wow och satsar allt på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Eller så skiter han helt i Sux-wow och satsar allt på datan Naah, jag tycker han ska skita i WoW och satsa allt på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts