GiZmo Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Alltså.........va? Och satsa på Nvidia grafikkort för tusan! Jag tror inte han fattar att USB normat sett är en kabel, utan att han bara har sett USB användas till trådlösa möss / tagentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) Min dator klarar bara av trådlös Mus och Tangentbord. Så istället att byta batterier hela tiden för ja har inge laddare så får ja ladda batteriana sälj. Så då köper ja ett tangentbord och mus med USB sladd till datorn. Asså sånt där USB uttag som man bara behöver koppla in utan att behöva ladda hoppas du fattar vad ja menar. Redigerad 22 juni, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Min dator klarar bara av trådlös Mus och Tangentbord. Så istället att byta batterier hela tiden för ja har inge laddare så får ja ladda batteriana sälj. Så då köper ja ett tangentbord och mus med USB sladd till datorn. Asså sånt där USB uttag som man bara behöver koppla in utan att behöva ladda hoppas du fattar vad ja menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Ett graikkort som verkligen har blivit en uppstickare är HD4850. Det är värt att ta en titt på. http://sweclockers.com/nyhet/7879-billiga_...force_9800_gtx/ http://www.komplett.se/k/search.aspx?q=4850 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Vad snackar killen om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Vad snackar killen om? Verkar som han tror att USB är till för att ladda batterierna i trådlösa möss och tagentbord? ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) Ska göra det lite mer tydligare. Jag sitter nu med trådlöst tangentbord och mus och jag ska byta tangentbord och mus som är inte trådlöst. Eftersom ja måste sitta och byta batterier stupi kvarten så börjar ja tröttna på det så ja byter till tangentbord och mus som man behöver bara koppla in med USB kabel till datorn. Typ så här menar ja med USB Tangenbord och mus Redigerad 22 juni, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Han vill antså inte ha trådlöst eftersom det äter batterier.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Han vill antså inte ha trådlöst eftersom det äter batterier.... Men va menar han då "min dator stödjer bara trådlöst?". Inte USB eller Ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) Men va menar han då "min dator stödjer bara trådlöst?". Inte USB eller Ps2? Asså det menade med att datorn stödjer bara trådlöst är att ja kan inte ha vanligt tangentbord med en vanlig kabel och plugga in. Så ja kan bara använda utav Trådlöst och Tangentbord med en USB kabel enda dom två datorn stödjer. Om du kollar på denna bild så ser du en "Normal kabel" till ett tangentbord: Och det är just det där uttaget min dator stödjer inte. Och om ja ska knunna använda tangentbord med kabel så måste det ett sånt här uttag på det såfall. http://www.spelkontroll.se/images/psp-usb-recharger-cable.jpg Hoppas det blev lättare nu. Redigerad 22 juni, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Asså det menade med att datorn stödjer bara trådlöst är att ja kan inte ha vanligt tangentbord med en vanlig kabel och plugga in. Så ja kan bara använda utav Trådlöst och Tangentbord med en USB kabel enda dom två datorn stödjer. Om du kollar på denna bild så ser du en "Normal kabel" till ett tangentbord: Och det är just det där uttaget min dator stödjer inte. Och om ja ska knunna använda tangentbord med kabel så måste det ett sånt här uttag på det såfall. Hoppas det blev lättare nu. Jag fattar dock inte varför du envisas att säga "stödjer bara trådlöst" när du menar att den bara stödjer USB... Och "Normal kabel" (PS2) är utdött för många år sen (om man inte köper gamla budget grejer) USB kablar är det "normala" nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Trådlöst = USB. Den var ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Oj,oj,oj vad borta Tikki är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) OMG, köp någon random mus bara! Kan garantera att den fungerar till din dator. Redigerad 22 juni, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) Oj,oj,oj vad borta Tikki är... Agenten har inte alltid alla patroner i magasinet. Redigerad 22 juni, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Agenten har inte alltid alla patroner i magasinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) *dör* Redigerad 22 juni, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Haha. *föregående qoute* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) Eftersom ditt grafikkort är väldigt gammalt och dåligt så är förmodligen resten av din dator det. Då rekommenderar jag detta paketet istället för bara ett nytt grafikkort. Bara att lägga till mus och tangentbord sen. btw, så är OnOff inge vidare. Beställ från db.com istället. Redigerad 22 juni, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts