SIKEN Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Jag vet att det finns guider för modding av fordon och eftersom att det inte var nån som hade lagt till nåt där på 5 år plus att jag inte fick alla svar så tänkte jag ställa några frågor här: 1.Kan man bara lägga till bilar eller måste man byta ut? 2.Hur byter man namn på bilen, Kan man bara ändra namn på filen eller går det inte? 3.Jag har glömt bort den tredje (Spelet jag ska modda är vice city.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 (redigerad) Jag vet att det finns guider för modding av fordon och eftersom att det inte var nån som hade lagt till nåt där på 5 år plus att jag inte fick alla svar så tänkte jag ställa några frågor här: 1.Kan man bara lägga till bilar eller måste man byta ut? 2.Hur byter man namn på bilen, Kan man bara ändra namn på filen eller går det inte? 3.Jag har glömt bort den tredje (Spelet jag ska modda är vice city.) 1. Du byter ut bilarna med gamla bilar som fanns i spelet, tex Infernus tar du bort och lägger dit med en ny model 2. För att du ska ändra namn på bilen måste du editera en fil och inte bara döpa om själva .DFF eller .TXD. Kommer inte ihåg dock vilken fil du hittar namnen i 3. Kan tyvär inte hjälpa dig med den Redigerad 19 juni, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIKEN Skrivet 20 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts