SilentViper Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Nu är det så att ja ska testa lite mods till Mafia men hur fasiken gör man? Måste man öppna filer eller behöver jag nåt program till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Nu är det så att ja ska testa lite mods till Mafia men hur fasiken gör man? Måste man öppna filer eller behöver jag nåt program till det? Kolla om det finns nån read me-fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Man måste få en patchad rw_data.dll till att börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=26620 VARFÖR!! och åter varför får inte min guide bli klistrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts