ZcruweN Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 *BUMP ME BABY* Hokay, uppdaterade nyss till FF3, funkar rätt så bra förutom en sak som jag stör mig på. Hur i helvete får jag bort mina bokmärken i snabbadressfältet? Så förbannat störande att dom ska ligga där efter man har rensat alla data och shit. Är det nån addon eller så jag behöver? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 (redigerad) Det var absolut ingenting. Redigerad 14 september, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 (redigerad) *BUMP ME BABY* Hokay, uppdaterade nyss till FF3, funkar rätt så bra förutom en sak som jag stör mig på. Hur i helvete får jag bort mina bokmärken i snabbadressfältet? Så förbannat störande att dom ska ligga där efter man har rensat alla data och shit. Är det nån addon eller så jag behöver? Tacksam för svar http://www.raymond.cc/blog/archives/2006/1...ss-bar-history/ Redigerad 14 september, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Nån som vet hur man tar bort alla adresser i adressfältet? Har tömt Historik men börjar jag skriva en adress i adressfältet kommer den adressen jag INTE vill skall synas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Nån som vet hur man tar bort alla adresser i adressfältet? Har tömt Historik men börjar jag skriva en adress i adressfältet kommer den adressen jag INTE vill skall synas upp. Du har inte den som bokmärke då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Du har inte den som bokmärke då? Nix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) http://www.raymond.cc/blog/archives/2006/1...ss-bar-history/ Nån som vet hur man tar bort alla adresser i adressfältet? Har tömt Historik men börjar jag skriva en adress i adressfältet kommer den adressen jag INTE vill skall synas upp. ? Öpnna adressfältets lista. Håll musen på adressen du inte vill ska synas. Tryck Delete. Klart. Nu kommer mamma inte se xxx.com. Redigerad 17 september, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 ? Öpnna adressfältets lista. Håll musen på adressen du inte vill ska synas. Tryck Delete. Klart. Nu kommer mamma inte se xxx.com. Och mamma är i detta fall Victoria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Och mamma är i detta fall Victoria. hehe ja. Men det går inte, i förra ersionen av ff gick man in i vertyg och tämde. Men här går det inte. Inte att trycka på del i adressfältet heller. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 hehe ja. Men det går inte, i förra ersionen av ff gick man in i vertyg och tämde. Men här går det inte. Inte att trycka på del i adressfältet heller. O.o Provat att hålla pilen över adressen du vill ta bort och trycka shift + delete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Har fortfarande problem med att rensa ut besökta adresser. De flesta försvinner när jag tar Verktyg--->Rensa ut känslig data. Men många adresser, med en gul stjärna i slutet(?) finns kvar? Hur får man bort dessa och vad betyder den gula stjärnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 (redigerad) Har fortfarande problem med att rensa ut besökta adresser. De flesta försvinner när jag tar Verktyg--->Rensa ut känslig data. Men många adresser, med en gul stjärna i slutet(?) finns kvar? Hur får man bort dessa och vad betyder den gula stjärnan? Att det är ett bokmärke. Om du syftar på den som är synlig nedan. Du får bort dem om du tar bort dem som bokmärken. Redigerad 16 oktober, 2008 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Du får bort dem om du tar bort dem som bokmärken. Eller genom att gå in och ändra några rader i about:config. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Men jag har inte dem som bokmärke. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Men jag har inte dem som bokmärke. =/ Klicka på länken sen på stjärnan sen "ta bort bokmärke" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Klicka på länken sen på stjärnan sen "ta bort bokmärke" Bugar och bockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts