Jump to content

Mozilla Firefox 3.0

Siana
 Share

Recommended Posts

I övrigt försvann alla bokmärken, alla sparade lösenord och alla kakor.

Konstigt. Ingenting försvann för mig. :confused:

Och jag förstår inte hur ni kan ha något emot awesome bar! Den är ju fantastisk! Extremt mycket lättare att hitta specifika YouTube-filmer, eller gå in på en viss forumtråd direkt. :rolleyes:

Jag har å andra sidan inte så många bokmärken. Det kanske blir jobbigare då.

Den tar vi ner, sa Fritzl. >_<

B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har inte haft några problem med FF3, bortsett från att olika tillägg inte funkade. Dock har uppdateringar kommit på i princip allt...

Vad händer när det kraschar? Nån ruta?

"Firefox har stött på ett problem och måste avslutas - skicka felanmälan/skicka inte felanmälan", typ. Händer också att det blir rena programkraschar, i vilket fall man av Mozilla ombeds skriva vad man gjorde när kraschen inträffade, typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det få fx3 såhär litet?:

Mja, finns väll skins(addons?) som gör det mindre/tar bort vissa alternativ i menyn.. men så här pass lyckades jag

post-546-1214417876_thumb.jpg

edit: hittade ett skin vid namn Classic Compact

gör det lite mindre, men alternativen är kvar..

post-546-1214418657_thumb.jpg

edit igen:

Yay, Compact Menu 2

post-546-1214418933_thumb.jpg

edit ftw:

Dock tar den bara bort dom olika alternativen.. lägger dom inte under en Meny: utan tar bort dom.. urk

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt! :unsure: Glad att kunna hjälpa.

Hupp, kraschar fortfarande =(

Misstänker dock att det har med virus/mal-ware att göra; noterade denna gång en liten pratbubbla nere i högra hörnet när det kraschade, som sade något om att dataexekveringsskyddet stängt programmet.

smc5g88r1fww.jpg

Har även märkt av lite andra tecken på virus/malware, typ skumma processer och liknande, så med risk att gå lite off-topic; någon som kan ett bra, gärna gratis virus/mal-wareprogram? Gärna något som inte typ är en igenomtränglig vägg som spärrar allt och alla som försöker komma in (och ut) i datorn. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Hupp, kraschar fortfarande =(

Misstänker dock att det har med virus/mal-ware att göra; noterade denna gång en liten pratbubbla nere i högra hörnet när det kraschade, som sade något om att dataexekveringsskyddet stängt programmet.

smc5g88r1fww.jpg

Har även märkt av lite andra tecken på virus/malware, typ skumma processer och liknande, så med risk att gå lite off-topic; någon som kan ett bra, gärna gratis virus/mal-wareprogram? Gärna något som inte typ är en igenomtränglig vägg som spärrar allt och alla som försöker komma in (och ut) i datorn. Tack!

Hm, jag tror att jag har haft liknande problem med 3.0, fast när jag stänger FF, som vanligt, så stängs det (no shit), men efter 30 s så dyker en ruta upp som säger att firefox har kraschat, och nånting med det där dataexekveringsskyddet. 3.0 verkar inte helt stabilt än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor