Foo Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Hur får man inn bilder (Signatures) i mina "Topicar"? De kommer bara en massa felmedalande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Öhh? va menar du? I den vi skriver i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Med IMG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jo jag vet att det är med IMG men när jag klistrer in min address och trycker på "uppdatera signature" kommer det ett felmedelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Vissa bilder går det inte att sätta in med IMG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Du menar väl en sån som jag har där nere... bilden som du vill ha dit måste vara i .gif format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Du menar väl en sån som jag har där nere... bilden som du vill ha dit måste vara i .gif format jpg går också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Du försöker inte ladda upp från hårdisken va?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Det var inte länge sedan som jag trodde man kunde göra så... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jag försöker ladda in gif-filer från www.pixas.mine.net~www/upploader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts