SilentViper Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Nu är det så att ja söker efter ett par MMORPG spel att spela. De spel ja har testat är: Perfect WorldWorld of WarcraftLineage 2SilkroadCabalArchlord Nu finns det väl säkert över tusen MMORPG spel där ute. 2moons vet ja att det inte går att spela i Europa. Så kan ni tipsa mig om bra MMORPG spel. De ska vara helst gratis inge månads kostnad. Redigerad 17 juni, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Nu är det så att ja söker efter ett par MMORPG spel att spela. De spel ja har testat är: Perfect World World of Warcraft Lineage 2 Silkroad Cabal Nu finns det väl säkert över tusen MMORPG spel där ute. 2moons vet ja att det inte går att spela i Europa. Så kan ni tipsa mig om bra MMORPG spel. De ska vara helst gratis inge månads kostnad. Sword of the new world Spelar det just nu, ska du skaffa så säg till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ska kolla upp det spelet finns det flera du kan rekommendera mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ska kolla upp det spelet finns det flera du kan rekommendera mig? Flyff - Fly For Fun är ett coolt spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Flyff - Fly For Fun är ett coolt spel... Men inga såna där spel. Ska vara typ tredje person spel. Sen ska det vara lite bättre grafik än det där. Redigerad 17 juni, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Nu är det så att ja söker efter ett par MMORPG spel att spela. De spel ja har testat är: Perfect World World of Warcraft Lineage 2 Silkroad Cabal Archlord Nu finns det väl säkert över tusen MMORPG spel där ute. 2moons vet ja att det inte går att spela i Europa. Så kan ni tipsa mig om bra MMORPG spel. De ska vara helst gratis inge månads kostnad. Vad är det för fel på PW? Du kan ju kolla lite här nått kanske passar just dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Anarchy Online, ett sci-fi spel, jäkligt kul. Jag och Gamemaster på forumet kör atm, så du kan ju hänga på oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Anarchy Online, ett sci-fi spel, jäkligt kul. Jag och Gamemaster på forumet kör atm, så du kan ju hänga på oss Riktigt kul är det, visst det är inte särskilt nytt men då kan man ju max grafikinställnigarn. Jag har precis gjort en ny karaktär, så vi kan ju spela tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Age of Conan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Sword of the new world Spelar det just nu, ska du skaffa så säg till Sword är inte så jätteroligt enligt mig. Vad är du för lvl, class etc? Age of Conan Har månadskostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Sword är inte så jätteroligt enligt mig. Vad är du för lvl, class etc? Har månadskostnad. Läste inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Men inga såna där spel. Ska vara typ tredje person spel. Sen ska det vara lite bättre grafik än det där. Det är tredjeperson. Det är den tecknade stilen som gör FlyFF så mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Det är tredjeperson. Det är den tecknade stilen som gör FlyFF så mysigt. mhhhmmm dock var det ett tag sedna man spelade... är typ lvl 40 eller nått... kommer inte ihåg, ska installera det tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guldmyntet Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Vänta nu? Du vill ha ett bra MMORPG men du vill inte betala för det? oooooooooooookej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Vänta nu? Du vill ha ett bra MMORPG men du vill inte betala för det? oooooooooooookej. Håller med lite där. Det är ingen idè att testa dessa gratis-asiatiska-spelen, alla liknar varandra. Ska du ha ett bra MMORPG, så får du betala för det. Smakar det, så kostar det, eller hur man brukar säga. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Sword är inte så jätteroligt enligt mig. Vad är du för lvl, class etc? Jag tycker det är rätt så kul, även då jag inte taggar det 24/7. Jag kör Scout/ Wizard/ Musketeer och alla är lvl 18. Funkar ganska fint. Det ända jag skulle tycka var dåligt är de svaga Questarna. Men annars ser jag inget grymt dåligt. BTW: Min familj nickar **Lovgren** Någon hade tagit mitt riktiga efternamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Guild Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Guild Wars Enormt tråkigt och det kostar att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Enormt tråkigt och det kostar att köpa. Erhm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts