Gamo1 Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Hejsan, Vart kan man hitta en skördetröska ? Hittade en nyss men den var låst Har letat ett tag nu och har fått nog så jag frågar er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) På åkrar? (Har ingen karta, sry) Om dom är låsta och någon sitter i, ta te.x en golfklubba och slå till där fram, då hoppar dom ut. Redigerad 17 juni, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 På åkrar? (Har ingen karta, sry) Om dom är låsta och någon sitter i, ta te.x en golfklubba och slå till där fram, då hoppar dom ut. då fick han damp och körde över mig.. då fick han damp och körde över mig.. Jag sköt honom och SKYNDADE mig att kliva in innan dörren stngdes så gickdet. Men om man kliver ur det och kollar bort 1 sek så e den borta sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Skjut gubben som sitter i, så trillar han ut och lämnar dörren öppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Dom är ju inte så roliga att köra endå. De enda är väl den stora "saken" där framme som snurrar och är bra på att putta omkring bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drakkillen Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 (redigerad) eller änu roligare: 1:ta en sniper 2:zomma in på huvet på föraren 3:tryck på R1 4:hoppa in i tröskan summering: skjut ett headshot och hoppa in. Redigerad 9 juli, 2009 av drakkillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafuskaren1 Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 (redigerad) vilken ort? för jag hittar inte Redigerad 12 november, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts