Flesh-n-Bone Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) inget o kolla på... Redigerad 7 januari, 2009 av Flesh-n-Bone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Köpte mitt på Game kommer jag ihåg. Både PSP-versionen och PS2-versionen. Tror båda kostade runt 250-350 och jag tror inte det priset sänkts så mycket. Kanske PS2-versionen isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flesh-n-Bone Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Det var i Game jag kollade o hittade en för 250kr. Jag vill ha en använt inte helt nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Det var i Game jag kollade o hittade en för 250kr. Jag vill ha en använt inte helt nytt. Varför vill du ha ett begagnat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flesh-n-Bone Skrivet 18 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Varför vill du ha ett begagnat? För det e billigare o det finns inget fel med begagnat. Min Liberty City Stories e begagnat men det funkar helt fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 För det e billigare o det finns inget fel med begagnat. Min Liberty City Stories e begagnat men det funkar helt fint. Är detta tillräckligt billigt. http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....O4AAAEWEaUxgFcV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flesh-n-Bone Skrivet 21 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 (redigerad) Ja men den e helt slut om du kollar på butiken. Meh, ska köpa det från SIBA nästa vecka! Ville köpa från GAME igår men den var helt slut. EDIT: Har köpt den nu, jag har problem nu med mission "High Wire". Redigerad 24 juni, 2008 av Flesh-n-Bone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DarkManyd Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Man kan ju alltid använda GAME store. Eller så finns ju alternativet butiken som spelet tar 1 timma och borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 (redigerad) Hur kan du tycka att 250kr för VCS är "för dyrt"? Det är ju ett fynd. Redigerad 5 september, 2008 av EET FUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flesh-n-Bone Skrivet 7 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Hur kan du tycka att 250kr för VCS är "för dyrt"? Det är ju ett fynd. ...det var för länge sen. När jag köpte spelet (för 250kr haha) då tyckte jag att det var väldigt värt, för spelet äger stort! Jag har fått 100% nu två gånger och tror inte att jag kommer tröttna på spelet någon dag i närheten. Så många roliga side-mission och jag är mästare på många uppdrag som "Unfriendly Competition". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts