Hultenius Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 GTA IV moderatorerna hade det lite för bra. De har därför blivit upphöjda till GTA moderatorer och har nu kontroll över samtliga GTA-forum. (ska noteras att deras främsta arbetsuppgift fortfarande är GTA IV forumet, resten tas om hand vid ork och lust) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Låter bra, Grattis till dom nya GTA moderatorerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Grattis till dom nya GTA moderatorerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Faktiskt riktigt bra! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 GRATTIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Inte en dag för tidigt. Btw. Har GTA-mods tillgång till adminforumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Inte en dag för tidigt. Btw. Har GTA-mods tillgång till adminforumet? Nej, men vi har ett eget forum istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Inte en dag för tidigt. Btw. Har GTA-mods tillgång till adminforumet? Är det ett forum som inte vi andra kan se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) Nej, men vi har ett eget forum istället. @Reve: Ja, exakt. Det forumet är till för admins att leka i och att snacka droger och warez. Dessutom har de ett stort porrarkiv på ca 700GB samt en liten torrenttracker med utvalda godbitar. Utöver det finns det en länk till Stells hemliga pirat-internetradiostation KSTELL. Redigerad 22 juni, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Är det ett forum som inte vi andra kan se? Ja, det är ett forum som vi inte kan se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) *Femdubblar nyfikenheten, muahahaha* Umberto, vårt modforum är ännu mer spännande än så Dessutom fick det just både nytt namn och ny "Forum description"... Redigerad 22 juni, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Jag ångrar att jag inte gick in i admin forumet när jag fick tag på Stellans acc/pass.. Vill se vad som händer där inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Jag ångrar att jag inte gick in i admin forumet när jag fick tag på Stellans acc/pass.. Vill se vad som händer där inne Ja nu vill jag också det! Vad har ni det till egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Ja nu vill jag också det! Vad har ni det till egentligen? För det mesta snackar vi skit om andra medlemmar, diskuterar vem som ska få onödiga varningar och vilka vi annars ska vara rent jävliga mot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 CLASSIFIED. Skulle nu ha oturen att få se det så måste vi tyvärr banna er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Hjärnan är för liten för att kunna ta in all information om vad som finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 På tal om adminforum så upptäckte jag detta på FB för inte så länge sen (lite efter). Efter en stunds läsning inser man vad det rör sig om.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) På tal om adminforum så upptäckte jag detta på FB för inte så länge sen (lite efter). Efter en stunds läsning inser man vad det rör sig om.... Helt sjukt, sick-smileyn räcker ju inte för vad de försöker göra för att rädda forumet. Men vafan.. jag är förvirrad, var det ett aprilskämt? Eller? Nä? Jo? Redigerad 15 juli, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Gtamods + Umb + Adminforum = Gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Helt sjukt, sick-smileyn räcker ju inte för vad de försöker göra för att rädda forumet. Men vafan.. jag är förvirrad, var det ett aprilskämt? Eller? Nä? Jo? Svar: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts