kompis Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Detta kommer kanske inte gå till historien som GTASajtens största tråd någonsin men är det någon som pedagogiskt kan förklara hur man spelar Darts i Liberty City? Jag förstår ju de rent tekniska men jag förlorar ändå? Hur fungerar reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 För att vinna måste du få noll poäng, och du måste gå ut med en pil, på en dubbel-poängare. Om du kastar så att du har en pil kvar, och "20" så måste du träffa tiopoängarens dubbelmarkering, vilket är den största färgade ringen, precis intill kanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 För att vinna måste du få noll poäng, och du måste gå ut med en pil, på en dubbel-poängare. Om du kastar så att du har en pil kvar, och "20" så måste du träffa tiopoängarens dubbelmarkering, vilket är den största färgade ringen, precis intill kanten. Tack för det, har aldrig förstått varför jag inte kan vinna i dart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 För att vinna måste du få noll poäng, och du måste gå ut med en pil, på en dubbel-poängare. Om du kastar så att du har en pil kvar, och "20" så måste du träffa tiopoängarens dubbelmarkering, vilket är den största färgade ringen, precis intill kanten. Tack för infon, men fan vad rörigt. Alltså inte din beskrivning men darten lixom. Jag kommer inte komma ihåg de där när jag har satt mig i soffan och ska börja kasta ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Tack för infon, men fan vad rörigt. Alltså inte din beskrivning men darten lixom. Jag kommer inte komma ihåg de där när jag har satt mig i soffan och ska börja kasta ens. Det är inte så svårt. Gå ut med en dubbel. Har för mig att dom säger det varje gång man spelar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Dart är nog det enklaste man kan göra i GTA IV. Nu vinner jag exakt varje gång på endast två omgångar (sex kast) och jag tror och vet att många andra gör det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts