gtaskater Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Hej jag har precis gjort alla uppdrag men that special someone ska komma han ringer ej mig. Jag har prövat ringt han men han svarar inte hjälp. Måste klara liberty city minute archivment Redigerad 16 juni, 2008 av gtaskater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Hej jag har precis gjort klart alla uppdrag, nu ska det va ett uppdrag som heter (that speciall someone) men roman syns inte på kartan och han har inte ringt mig. Jag har prövat ringt han men han svarar inte hjälp. Måste klara liberty city minute archivment varna gärna för spoilers innan du postar en eventuell spoiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 varna gärna för spoilers innan du postar en eventuell spoiler Jag har spoiler varnat nu, Så om det blir spoilat så är det ditt fel . hahahhahahahahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Jag har spoiler varnat nu, Så om det blir spoilat så är det ditt fel . hahahhahahahahahhaha lol att ja redan klarat spelet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 lol att ja redan klarat spelet då Men hur får man uppdraget då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Men hur får man uppdraget då? Ta på dig finkläder, det är ett måste för det uppdraget. För Roman ska ringa dig och säga bröllopet börjar den här tiden blablabla. Sen ringer Niko Kate av sig själv så man åker och hämtar upp henne . Redigerad 17 juni, 2008 av Soliman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ta på dig finkläder, det är ett måste för det uppdraget. För Roman ska ringa dig och säga bröllopet börjar den här tiden blablabla. Sen ringer Niko Kate av sig själv så man åker och hämtar upp henne . ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ta på dig finkläder, det är ett måste för det uppdraget. För Roman ska ringa dig och säga bröllopet börjar den här tiden blablabla. Sen ringer Niko Kate av sig själv så man åker och hämtar upp henne . Inte om man väljer att jobba med dimitri, då blir hon sur . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts