Jump to content

FFVII

Foo
 Share

Recommended Posts

JAg har hört att Final Fantasy 7 inte säljs i Sverige längre :angry::wub::wub: :'( :'( :'( :'( :'( och jag som tycker att final fantasy är ett av de bästa spelen som finns skulle gärna vilja ha ett exemplar av de bästa av ff-spelen.

Finns det någon som vet var man kan få tag på ett? eller är det verkligen slut i hela sverige så att jag måste importera från utlandet? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg har hört att Final Fantasy 7 inte säljs i Sverige längre och jag som tycker att final fantasy är ett av de bästa spelen som finns skulle gärna vilja ha ett exemplar av de bästa av ff-spelen.

Finns det någon som vet var man kan få tag på ett? eller är det verkligen slut i hela sverige så att jag måste importera från utlandet? :'(

går det inte att köpa via internet då? :wub:

*edit*

nja, jag har inte hittat nån internet-butik som säljer det....tyvärr :wub:

*edit 2*

hittade det på webbhallen.com men där var produkten slut och det stod "Produkten är slut och tillverkas ej längre. Produkten går därför ej att beställa!" Tyvärr, det verkar inte fiinnas..... :angry:

Redigerad av Gta_fan1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 11 months later...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JAg har fått tag på Final Fantasy 7. :lol::lol::lol:B)

Ursäkta att jag drar upp min gamla topic. Men för alla som gillar finalfantasy och inte kan få tag på det efterssom det slutat tillverkas vill jag bara säga att det finns några exemplar på TVspelsmagasinet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor