Foo Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 JAg har hört att Final Fantasy 7 inte säljs i Sverige längre :'( :'( :'( :'( :'( och jag som tycker att final fantasy är ett av de bästa spelen som finns skulle gärna vilja ha ett exemplar av de bästa av ff-spelen. Finns det någon som vet var man kan få tag på ett? eller är det verkligen slut i hela sverige så att jag måste importera från utlandet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 (redigerad) JAg har hört att Final Fantasy 7 inte säljs i Sverige längre och jag som tycker att final fantasy är ett av de bästa spelen som finns skulle gärna vilja ha ett exemplar av de bästa av ff-spelen. Finns det någon som vet var man kan få tag på ett? eller är det verkligen slut i hela sverige så att jag måste importera från utlandet? :'( går det inte att köpa via internet då? *edit* nja, jag har inte hittat nån internet-butik som säljer det....tyvärr *edit 2* hittade det på webbhallen.com men där var produkten slut och det stod "Produkten är slut och tillverkas ej längre. Produkten går därför ej att beställa!" Tyvärr, det verkar inte fiinnas..... Redigerad 4 mars, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JAg har fått tag på Final Fantasy 7. Ursäkta att jag drar upp min gamla topic. Men för alla som gillar finalfantasy och inte kan få tag på det efterssom det slutat tillverkas vill jag bara säga att det finns några exemplar på TVspelsmagasinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Det roligaste ff spelet jag har spelat är 5:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 FFVII finns i webhallen och är inte slut http://www.webhallen.com/prod.php?id=298 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 har det till psx & pc (funkar ej), det är såååå grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 tips : om du sparar FF7 och väntar kanske ett år eller mer så kan det var värda pengar (mycket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 tips : om du sparar FF7 och väntar kanske ett år eller mer så kan det var värda pengar (mycket) Om han hittar rätt köpare vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts