FerkurZ Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Låg den inte på qnet en gång i tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Låg den inte på qnet en gång i tiden? Okänd ägare = inga ops = kaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Skippa attityden, tack. Vad din fråga anbelangar - ptja, det är väl ändå inte för mycket begärt att man kan förvänta sig att människor borde kunna uppträda med en för dem, i ålders- och utvecklingssynpunkt sett, adekvat mogenhet och fason? Nåväl, igår kväll var det redan bättre. Hoppas det där med skippa attityden var ett självironiskt skämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Hoppas det där med skippa attityden var ett självironiskt skämt... Inte omöjligt. Inte alls omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Kom igen nu! In med er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Kom igen nu! In med er! Dålig stil att dra direkt efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Kanalen är så gott som död, nästan som den gamla kanalen någon skriver något var trettonde minut. Tråkigt, någon får komma in och liva upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 du är inte ens inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) När jag har startar IRC och valt nick vad ska jag skriva in nu? Edit: inne Redigerad 18 augusti, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 du är inte ens inne? Inte just då, jag tänkte gå in när jag skrev det. Blev dock inte av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts