Pixiegnom Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ajm eeen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Jag tittade in lite snabbt igår men jag hann inte chatta just då. Det verkade vara ganska... uuhh... "låg nivå" på diskussionen. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Verkar som om bara Saffecool är inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Jag me nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Tjoho nu är jag inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Skulle underlätta om alla nickade sina GTAsajten alias. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Skulle underlätta om alla nickade sina GTAsajten alias. Jag försökte men det var upptaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 "Överkurs": Skriv chrome://chatzilla/content/ i en ny flik för att slippa ha det i ett eget fönster. Fixas lätt med ett bokmärke som snabbknapp. Gå till ChatZilla > Preferences > Startup och lägg till irc://irc.gamesurge.net i Auto-connect URLs Gå sedan till ChatZilla > Preferences > irc.gamesurge.net och lägg till j gtasajten i Autoperform Med detta gjort kommer det automatiskt att connecta till gamesurge och joina gtasajten-kanalen när du startar CZ. Man kan också högerklicka i "chattrutan" och klicka på "Open this channel at startup". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Något som fick mig att brista igår: <The_Dude> Kickeeen: problemet är det är massa 1) dragonforcelyssnare 2) DH-användare 3) 14-åringar här som inte klarar av att hålla en seriös CHATT <Ni_klas> FELSÖK <gudfader_> EMESEN!1111 <eXotic> LÄMNA DE GAMLA, DE SAKTAR NED OSS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Något som fick mig att brista igår: <The_Dude> Kickeeen: problemet är det är massa 1) dragonforcelyssnare 2) DH-användare 3) 14-åringar här som inte klarar av att hålla en seriös CHATT <Ni_klas> FELSÖK <gudfader_> EMESEN!1111 <eXotic> LÄMNA DE GAMLA, DE SAKTAR NED OSS!! Hahaha! I det där sammanhanget så blev mitt meddelande verkligen inget skoj. Det jag svarade på var: <+iostream> Alle090 är på väg! ... <+iostream> UTRYM LOKALERNA ... .. <eXotic> LÄMNA DE GAMLA, DE SAKTAR NED OSS!! Då skulle jag glida in lite snyggt. Men en massa kom emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Nu är jag inte och tjoar där också. Hejhej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ingen där nu jue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ingen där nu jue! 14 pers online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ingen där nu jue! Du har säkert gjort fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ingen där nu jue! Jag är online och aktiv. Dig ser jag däremot inte röken av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Du har säkert gjort fel.. Mjo, märkte att mitt program krånglade. Så fixade mIRC Redigerad 17 juni, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Mjo, märkte att mitt program krånglade. Så fixade mIRC Bra. Jag ska komma in nu, lite snabbt innan jag lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Jag tittade in lite snabbt igår men jag hann inte chatta just då. Det verkade vara ganska... uuhh... "låg nivå" på diskussionen. . Det är ett chattrum, fyllt med GTASajtare, vad förväntar du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Det är ett chattrum, fyllt med GTASajtare, vad förväntar du dig? Skippa attityden, tack. Vad din fråga anbelangar - ptja, det är väl ändå inte för mycket begärt att man kan förvänta sig att människor borde kunna uppträda med en för dem, i ålders- och utvecklingssynpunkt sett, adekvat mogenhet och fason? Nåväl, igår kväll var det redan bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts