Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Hur ska man kunna spela GTA3 och VC när man skrotat datorerna? :'( ingen aning men INGEN som kan hjälpa mig!? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 verkligen ingen som har en aning om vad som är fel?! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 nja, är inte det lite väl onödigt med tanke på att det bara är ett demo? och förresten så går det inte att byta grafikkort på bärbara-datorer..... :'( :'( Ladda ner den nån annanstans så kanse det går vet ej kanse det funkar med riktiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Ladda ner den nån annanstans så kanse det går vet ej kanse det funkar med riktiga okey, det ska jag testa. men använd PUNKT och kommatecken i texten..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 nej, det fungerade inte :'( :'( , nån som har nått annat tips? *edit* Detta är min 300:de post här på forumet! (iaf nått att vara glad över) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 (redigerad) Ladda ner ett den från en annan sida Redigerad 5 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Ladda ner ett deme från en annan sida det var ju det tipset jag testade men det inte funkade!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Då menade jag att läga den på nåt annat ställe istället för disk c prgram filed eller var du nu la den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Då menade jag att läga den på nåt annat ställe istället för disk c prgram filed eller var du nu la den ok, det har jag testat nu men det hjälpte inte..... :'( :'( HJÄLP! :'( :'( Jag vill spela battlefield demot..... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 ok, det har jag testat nu men det hjälpte inte..... :'( :'( HJÄLP! :'( :'( Jag vill spela battlefield demot..... :'( Först och främst: VARJE GÅNG NI POSTAR OM ETT PROBLEM SÅ SKRIV VAD NI HAR FÖR DATOR! Annars skulle jag tro att du inte har Direct x 8.1!. Om du inte hardet så ladda ner det och testa. Och om det fungerar så skriv det så att jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Tanka DirectX 9 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Tanka DirectX 9 istället hmm, okey, ska testa, var laddar man ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts