Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jag har laddat ner demot av bf 1942 (battlefield 1942) och när jag vill köra singleplayer-demot så kommer denna ruta upp: http://svg.st/hjalp.jpg HJÄLP mig! vad ska jag göra?! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 tyvär vet ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 tyvär vet ja inte du var det ju onödigt att skriva det, annars skulle kanske alla skulle börja göra det och det vore ju inte speciellt bra..... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jag har laddat ner demot av bf 1942 (battlefield 1942) och när jag vill köra singleplayer-demot så kommer denna ruta upp: http://svg.st/hjalp.jpg HJÄLP mig! vad ska jag göra?! :'( :'( bf spelen é snälla, så dom bugar sej inte, men den debugar... (står så.. ) "Failed to create 3D device" 'device'? Du kanske måste byta 3D kort, jag vet inte men de é en vild gissning. Och... "Försök igen" "Avbryt" och "Ignorera" betyder ju nästan samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 prova att instalera om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 prova att instalera om... det har jag tyvärr testat med ca 5gånger.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 kan nån ladda ner BF 1942 åt mig och sen skicka det via messenger det vore snällt! kan nån ladda ner gta vc åt mig också sen när det kommer ut?<-----JA VET att det inte hör till denna topicen men än då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 kan nån ladda ner BF 1942 åt mig och sen skicka det via messenger det vore snällt! kan nån ladda ner gta vc åt mig också sen när det kommer ut?<-----JA VET att det inte hör till denna topicen men än då du, antonetti, det är ju inte precis tillhörade topicen, och sen så är det ganska illegalt att ladda ner spel så.... Och om du vill ha dem kan du väl köpa dem! Och det skulle ta årtionden att skicka via messenger.... förresten, varför ladda du då inte ner det själv isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 då måste ja spara skit länge :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 då måste ja spara skit länge :'( spara??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 då måste ja spara skit länge :'( ööh? Snart kommer väl hultan å säger: "Inga olaglighetet på detta forum" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 ööh? Snart kommer väl hultan å säger: "Inga olaglighetet på detta forum" jo, men nu tillbaka till ämnet. Nån som kan hjälpa mig med mitt problem!? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jo, men nu tillbaka till ämnet. Nån som kan hjälpa mig med mitt problem!? :'( Byta 3D kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 a juste man fick inte hålla på me sånt där piratkopiering å sånt förlåt HOPPAS HAN INTE BANNAR MIG FÖRLÅT :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Byta 3D kort? nja, är inte det lite väl onödigt med tanke på att det bara är ett demo? och förresten så går det inte att byta grafikkort på bärbara-datorer..... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 nja, är inte det lite väl onödigt med tanke på att det bara är ett demo? och förresten så går det inte att byta grafikkort på bärbara-datorer..... :'( :'( varför har du bärbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 varför har du bärbar? Kanske för att man ska kunna "bära runt" den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Kanske för att man ska kunna "bära runt" den... jo, det är väl främst den anledningen! mne kan ingen hjälpa mig?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jo, det är väl främst den anledningen! mne kan ingen hjälpa mig?! :'( 1. Byt 3D kort 2. Välj annan data 3. Köp ny data 4. Gå till en kompis 5. Skrota datorerna 6. Skicka mejl till REA 7. Klaga på dom som har gjort spelet och om inte de heller funkar så ska du: 8. Köp GTA3 och Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 1. Byt 3D kort 2. Välj annan data 3. Köp ny data 4. Gå till en kompis 5. Skrota datorerna 6. Skicka mejl till REA 7. Klaga på dom som har gjort spelet och om inte de heller funkar så ska du: 8. Köp GTA3 och Vice City! Hur ska man kunna spela GTA3 och VC när man skrotat datorerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts