kire21 Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Call of Duty 5 : World at War http://www.fz.se/bilder/arkiv/s/spceblzmhtfkoxw031ig7ujavdr5n6y2.jpg Lite om spelet : Spelmotorn från Call of Duty 4 kommer att användas igen. Spelet kommer till Dator, Playstation 3, Xbox 360 - och Wii. Striderna kommer i huvudsak vara förlagda till stillahavsregionen men vi kommer även få följa ryssarnas väg mot Berlin i krigets slutskede. Nytt för serien är ett co-op-läge som låter upp till fyra spelare fajtas tillsammans. Tidningen nämner att datorspelarna har anpassats till japanernas specifika stridssätt: de gömmer sig i vegetationen och levererar en och annan självmordsattack. Tänkt premiärdatum är i nuläget okänt. EDIT : Call of Duty 5 : World at War utvecklas av Treyarch. Treyarch har gjort Call of Duty 3. Nu kommer dom att använda Call of Duty 4 spelmotorn. Bilder/Filmer : Omslags bilder : Länk! (Tack till Vinnie för länken.) Övrigt : Själv ser jag fram emot co-op läget. Redigerad 18 juni, 2008 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Låter härligt Co-op mode YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Ser fram emot coop ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Jag tycker en expansion till Cod4 hade varit på sin plats, men gör de hellre en femma så varför inte? Ser fram emot det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Det är bra att de stannar på CoD4 motorn. Det är en bra motor som inte kräver mycket alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 1. din sinatur är äckligt stor 2. du är inte cool för att du startar en tråd om ett spel som inte har någon info bara för att vara först 3. du är inte cool 4. du är inte cool 5. du är inte cool 6. du är inte cool 7. du är inte cool 8. du är inte cool 9. du är inte cool 10. HEJ DÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 1. din sinatur är äckligt stor 2. du är inte cool för att du startar en tråd om ett spel som inte har någon info bara för att vara först 3. du är inte cool 4. du är inte cool 5. du är inte cool 6. du är inte cool 7. du är inte cool 8. du är inte cool 9. du är inte cool 10. HEJ DÅ http://www.fstdt.com/funnyimages/uploads/124.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 16 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) 1. din sinatur är äckligt stor 2. du är inte cool för att du startar en tråd om ett spel som inte har någon info bara för att vara först 3. du är inte cool 4. du är inte cool 5. du är inte cool 6. du är inte cool 7. du är inte cool 8. du är inte cool 9. du är inte cool 10. HEJ DÅ OJOJOJ!!!!! Jag bryr mig så mycket. Redigerad 16 juni, 2008 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Kan nämnas att detta ska bli mer realistiskt och hemskare än de förra Call of Duty spelen. Nice! GR:"Även Activision har fick en hel del prylar läckta i igår kväll. Bland annat fem omslag till kommande Call of Duty: World at War. Vilket av dem som blir det definitiva och om något av dem alls kommer att användas återstår att se, men att döma utifrån dessa konceptomslag tycks det handla mer om krigets fasor än någonsin förr." Omslagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) OJOJOJ!!!!! Jag bryr mig så mycket. Jaså då kan du ju förklara för mig vart din signatur tog vägen Redigerad 16 juni, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Ta det är via PM och inge offtopic. OT: Fan vad nice detta kommer bli längtar. Hoppas detta blir lite bättre än CoD 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Woho, köper defenitivt detta spel om datorn paller det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Hoppas dock inte på för mycket grabbar. Dom failade med CoD3 och.. erm. History likes to repeat itself. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Treyarch lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Hoppas dock inte på för mycket grabbar. Dom failade med CoD3 och.. erm. History likes to repeat itself. Treyarch lol. Mmexakt. Jag har dock inte spelat trean, men jag gillar att lyssna på vad andra tycker. Och det är många som tycker att CoD 3 är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Hoppas dock inte på för mycket grabbar. Dom failade med CoD3 och.. erm. History likes to repeat itself. Det är inte Infinity Ward som gjort CoD3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Det är inte Infinity Ward som gjort CoD3 Och inte gör de CoD5 heller. Redigerad 18 juni, 2008 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Och inte gör de CoD5 heller. Inte?! det trodde jag, vadå är det som gjort CoD3 som gör CoD5 nu eller? Jag tyckte inte CoD3 var allt för dåligt, Men CoD2 var bättre och om man ska skaffa något av dem så skaffar man just CoD2. Det lär ju vara svårt att göra ett WWII spel med nånting som inresserar och gör att folk tycker det är värt att plocka upp ännu ett WWII spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 vadå är det som gjort CoD3 som gör CoD5 nu eller? Ja, fast med CoD4-motorn, but still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Det är nice att få tillbaka riflen, hatar dessa "allahuakbar/bornintheusa-sprayandprey-vapen". Lite Mosi och Kar, lite da och jawohl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts