Hultenius Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Följande två GTA-forum har flyttats: - Grand Theft Auto: Vice City Stories => Övriga/äldre GTA-spel - GTA-liknande spel => Spel (forumet GTA-liknande spel kommer så småningom att "tömmas ut" i Spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Låter bra. Aaa, och det ser bra ut också, inte lika plottrigt. Dem forumen har varit stendöda länge nog för att få ligga på första parkett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Varför ligger Vice City kvar? Det har ju nästan 6 år på nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Varför ligger Vice City kvar? Det har ju nästan 6 år på nacken. Därför att det fortfarande är råbäst. Nej, men det är ju ett av de stora spelen och det finns fortfarande folk som kör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Det ser bra ut, men personligen tycker jag också att GTA III-forumet kunde få vara där det var förut, dvs under Vice City. Kanske inte så många som spelar det längre, men visst hade det varit kul om de "stora" GTA-spelen fanns under varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Jag vill inte ha något störande subforum i mitt spelforum. *Minimerar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Jag vill inte ha något störande subforum i mitt spelforum. *Minimerar* Hoppas det töms ut ganska snabbt då som Hultenius skrev. Ett annat störande subforum är för övrigt Vardagssnack. Vet att tråden hamnade där eftersom det blev för mycket spam, men vore det inte vettigt att pröva att ha den klistrad i allmänt igen, som förr i tiden? Så man slipper gå in i subforumet jämt. De flesta vet väl vad som gäller. Blir det spammigt så får den väl läggas tillbaka i subforum för alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Jag vill inte ha något störande subforum i mitt spelforum. *Minimerar* Håller med, det är ju trotsallt ett GTAforum som är inriktat på de större GTAspelen som alla är självklara... GTA III är ju faktiskt i 3D och så vitt jag vet så finns det inga nya dimensioner nu för tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Fan vad dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Fan vad dåligt. Fan va' sämst att du är tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Fan va' sämst att du är tillbaka. Vad har du egentligen emot mig? Jag tycker inte om att dessa forum ändrades. Det känns så tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag tycker inte om att dessa forum ändrades. Det känns så tomt. Ju mindre att hålla reda på desto bättre, tycker jag. Och det är ju ingen mening med att forum som nästan aldrig någon skriver i har en så framskjuten plats. Allt finns ju dessutom kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Tycker delarna har blivit mer aktiva efter flytten, eller är de bara jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Tycker delarna har blivit mer aktiva efter flytten, eller är de bara jag? Vice City Stories har fått en ny tråd (kommer ihåg att det var exakt 100 vid flytten). GTA-liknande spel kollar jag inte i alls så där kan jag inte yttra mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag har tagit steget så långt att jag har hela gta-delen "infälld" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Jag har tagit steget så långt att jag har hela gta-delen "infälld" That makes two of us. Känns mycket skönare så eftersom jag aldrig läser där längre. Redigerad 13 juli, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 That makes two of us. Känns mycket skönare så eftersom jag aldrig läser där längre. Three of us <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Hur länge har "allmänt" hetat "allmänna diskussionsforum"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Hur länge har "allmänt" hetat "allmänna diskussionsforum"? Ungefär en timme tror jag. Upptäckte det strax innan du skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts