J-coop Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Vad tycker ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Bra att inte GTA finns med på ett GTA forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Åren som står efter. é de året dom kom ut eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Bra att inte GTA finns med på ett GTA forum. Hmmm, Off-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jag tycker nog att gtaserien är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Hmmm, Off-topic Fattar inte heller va nörden menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Diablo jävligt kul för sin ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Fattar inte heller va nörden menar.. Fattar du inte vad han menar?..Huh?..Han menar att det är smart att sätta upp en poll om världens bästa spel på ett gta forum utan att ett enda av gta spelen finns med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Vad tycker ni. att du e lite kocko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 det kanske skulle vara bättre om det var nyare spel? själv så gillade jag gta3 pc väldigt mycket...och max payne. och unreal tournament. men jag har typ 400 spel så de e svårt att välja hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Åren som står efter. é de året dom kom ut eller? nej året när göran persson köpte dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 det kanske skulle vara bättre om det var nyare spel? själv så gillade jag gta3 pc väldigt mycket...och max payne. och unreal tournament. men jag har typ 400 spel så de e svårt att välja hehe... och alla é orginal va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Fattar inte heller va nörden menar.. Emn försök att tänka som andra människor gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Vad alla verkar glada som skriver saker här,om ni inte tycker om det så behöver ni inte skriva något.Jag tog dom 10 bästa spelen framröstade av såna som er!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Det spelet tycker bäst finns ej med du borde ha tagit med annat också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zadda66 Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 jag tycker warcraft 3 är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 det bästa spelet genom tiderna?? hmm...det är inte så svårt: GTA 1 GTA 2 GTA 3 GTA:VC och Hitman 2, och MAFIA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Vad alla verkar glada som skriver saker här,om ni inte tycker om det så behöver ni inte skriva något.Jag tog dom 10 bästa spelen framröstade av såna som er!! :'( :'( :'( jag tycker detta var en vädigt bra fråga...vilka hade inte röstat på gta serien om den fanns me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 jag tycker detta var en vädigt bra fråga...vilka hade inte röstat på gta serien om den fanns me? w0rd!! håller med till 100%!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Half-Life, GTAIII PC och Mafia är några av dom bästa spelen jag har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts