Tarzan Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Hoppas det funkar denna gången då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 PC såklart även om jag har det på ps2, jag orkar inte köra i upplösningen 640x480 på mitt ps2 Så jag vill ha de på PC, så att jag kan pressa upp det till 1280x1024 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 mer känsla när man kör på den stora skärmen. och man kan köra bilarna i olika hastigheter, det kan man inte på pc... och knapparna är mer sammalade... det finns iof fördelar med pc så jag säjer inte att det är dåligt. skall nog köpa det på pc när jag fått ny dator. men jag är nog den där... tv-spels människan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 De har inte kommit ut på PC än... Eller sätter ni i VC skivan i DVDspelaren på datan å spelar eller? De borde inte gå eftersom knapparna borde bli lite... öhh ...dumma! Jag väntar tills riktiga VC på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 De har inte kommit ut på PC än... Eller sätter ni i VC skivan i DVDspelaren på datan å spelar eller? De borde inte gå eftersom knapparna borde bli lite... öhh ...dumma! Jag väntar tills riktiga VC på PC jo, det är ju först egentligen då man kan ge sin röst, för man vet ju inte känslan på pc:n än.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 det är svårt att säga det har ju inte kommit ut på pc ännu själv har jag det på ps 2 men ska nog köpa det eller bränna det från nån polare, men jag håller med mikke lite ,jag är nog lite av en tv-spels människa det är så jävla gött att sitta i en skön fåtölj framför min tv(32) och lira gta enda nackdelen är att det inte går att moda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 det är svårt att säga det har ju inte kommit ut på pc ännu själv har jag det på ps 2 men ska nog köpa det eller bränna det från nån polare, men jag håller med mikke lite ,jag är nog lite av en tv-spels människa det är så jävla gött att sitta i en skön fåtölj framför min tv(32) och lira gta enda nackdelen är att det inte går att moda WareZ!!!!!!!! "Inga olagligheter på detta forum!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 PC såklart även om jag har det på ps2, jag orkar inte köra i upplösningen 640x480 på mitt ps2 Så jag vill ha de på PC, så att jag kan pressa upp det till 1280x1024 Va, är det bara i uplösningen 640x480 på ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Har jag för mig, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 WareZ!!!!!!!! "Inga olagligheter på detta forum!" E du nån j*vla kontrolant eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 (redigerad) nej, men det är ju hårda regeler mot warez och dom ska man följa!!! Redigerad 5 mars, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotgun Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Jag spelar det lätt på PS2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 PC såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Det är roligt att spela på pc för jag har det påpc!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 nej, men det är ju hårda regeler mot warez och dom ska man följa!!! Yes. I am are the WareZ Hunter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 På PS2 skulle jag vilja spela VC men jag kanske ska prova på PC också men helst på PS2 och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts